نامه خداحافظی سرمربی استقلال خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: عبدالله ویسی رسما از اهوازی ها خداحافظی کرد. او دقایقی قبل متنی را منتشر کرد که نشان می دهد دیگر در اهواز نمی ماند:
به نام خدا
امروز که پس از گذشت چند سال با همراهى هواداران پرشور خوزستانى موفق شدیم سرمستى و غرور را در استان همیشه قهرمانم بوجود بیاورم، از خوشحالى در پوست خود نمى گنجم.لذت قهرمانى با پیراهن شاهین اهواز به عنوان بازیکن و قهرمانى با لباس مربیگرى فولاد خوزستان ، انگیزه اى به من داد تا در کسوت سرمربیگرى استقلال خوزستان با حداقل امکانات همه رقبا را پشت سر گذاشته و قهرمان لیگ شویم.
اکنون دیگر مهلتى براى فرصت سوزى نیست و باید واقع بینانه با مسایل کنار آمد. علیرغم اینکه قلب و احساسم مرا به حضور و ادامه فعالیت در خوزستان تشویق مى کند ولى منطق و مشورت چیزى جز این را به من القا مى کند.
چگونه مى توانم با این امکانات و بودجه کم از عزت مردم خوزستان و ملت بزرگ ایران در لیگ قهرمانان آسیا حفاظت کنم در حالى که حریفان با هزینه هاى نجومى آماده رقابت با ما هستند. براى من به عنوان یک خوزستانى قابل قبول نیست تا تیم استانم زنگ تفریح تیم هاى دیگر باشد و جز شرمندگى، چیزى براى گفتن به ملت غیور ایران نداشته باشم.
اینجانب عبدالله ویسى موفقیت خود را مدیون مردم خوزستان و باشگاه مى دانم و دست تک تک عزیزان خوزستانى را مى بوسم ولى از اینکه برخلاف قلب و احساسم نمى توانم در سال آینده همراه آنها باشم از همه عذرخواهى کرده و آرزوى بهترین ها را براى این مردم همیشه با شرافت دارم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.