منتخب مردم دشت‌آزادگان: وزارت کشور و مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار جدید همسو باشند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: منتخب مردم دشت‌آزادگان با بیان این‌که دولت باید شخصی را برای استانداری انتخاب کند که همبستگی مردم استان را تقویت کند، گفت: حداقل انتظار این است که وزارت کشور و مجمع نمایندگان استان همسو باشند.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این‌که خوزستان نیازمند مدیریت ویژه است، اظهار کرد: استاندار جدید باید متناسب با جایگاه ویژه استان در کشور انتخاب شود. استان خوزستان از نظر قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها با دیگر استان‌ها متفاوت است و با توجه به جایگاه جغرافیایی آن، یک استان استراتیژیک است. به همین جهت انتظار داریم که نگاه به خوزستان، فرا استانی باشد.

وی با بیان این‌که در سیستم مدیریتی استان باید نگاه ویژه حاکم باشد، افزود: امروز از خوزستان به عنوان قطب کشاورزی، صنعت و صادرات ایران یاد می‌شود. در استان از قومیت‌ها و فرهنگ‌های متنوع تشکیل وجود دارد که در طول تاریخ در کنار هم و با همدلی و وحدت زندگی کرده‌اند و از همین جهت باید دولت در این همبستگی سهیم باشد و شخصیتی را تعیین کند که در شأن مردم باشد و این همبستگی را تقویت کند.

منتخب مردم دشت‌آزدگان در مجلس تصریح‌کرد: دولت باید توسعه عمرانی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در استان را و با یک مدیریت قوی و قدر و با برنامه دنبال و بر همین اساس استاندار را تعیین کند.

ساعدی گفت: به عنوان منتخب مردم و یک شهروند خوزستانی از زحمات مقتدایی و تیم کاری وی تقدیر و تشکر می‌کنم اما تصمیم دولت برای ما محترم است؛ انتظار داریم دولت برای تعیین مهره جدید مدیریت استان با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی هماهنگ باشد، زیرا قرار است نمایندگان در کنار استاندار با همفکری برای حل مشکلات و توسعه استان گام بردارند.

وی اظهار کرد: حداقل انتظار این است که باید وزارت کشور و مجمع نمایندگان استان همسو باشند و با دید واحد مدیریت استان تعیین شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • خدا را شاهد میگیرم هیچ کس اصلاح طلب تر از امیر حیات مقدم نیست. امیر حیات مقدم یک اصلاح طلب فوق العاده قوی است. امیر حیات مقدم حتی در بحث قانون اساسی هم خواستار تغییرات بود. امیر حیات مقدم گفته بود کسی را بازنشسته نمیکند در عین حال جوانها هم سر کار بیایند. امیر حیات مقدم و برنامه هایش خیلی جلوتر از اصلاحات بود.