پول قهرمانی نمی آورد! / ارزانترین تیم، فاتح لیگ

عصر جنوب – asrejonoob.ir: شاگردان عبدالله ویسی با هزینه‌ای در حدود ۶ میلیارد تومان توانستند بالاتر از تیم‌های چند ۱۰ میلیاردی استقلال، پرسپولیس و … قهرمان لیگ‌برتر شوند.

روز گذشته لیگ‌برتر فوتبال ایران با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید تا شاهد یک شگفتی در فوتبال ایران باشیم. شاگردان عبدالله ویسی با شکست ذوب آهن در ایستگاه پایانی لیگ‌برتر با پرسپولیس در صدر جدول هم امتیاز شدند اما تفاضل گل بهتر این تیم خوزستانی نسبت به پرسپولیس، موجب قهرمانی شاگردان ویسی شد.

قهرمانی لستر سیتی در لیگ برتر جزیره با هزینه بسیار کم نسبت به تیم‌های متمول انگلیسی، موجب امیدواری بیش از حد هواداران اهوازی برای قهرمانی شد.

استقلال خوزستان هم در لیگ پانزدهم دست به خانه تکانی زد و با جذب جوان‌های جویای نام، توانست ضمن کاهش هزینه‌های خود، قهرمانی را هم کسب کند؛ قهرمانی که موجب معرفی استعداد‌های‌ ناب خوزستان به فوتبال ایران شد و یک بار دیگر نشان داد همیشه تیم‌هایی که بیشتر هزینه کنند، قهرمان نمی‌شوند.

این تیم خوزستان با هزینه‌ای در حدود ۵,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان که در مقایسه با هزینه‌ تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن بسیار ناچیز است، در سکوی نخست لیگ برتر ایستاد. استقلال خوزستان پس از راه آهن و استقلال اهواز کمترین هزینه را در لیگ‌برتر داشت و همین موضوع شگفتی خوزستانی‌ها را برجسته‌تر کرده است.

با قهرمانی استقلال خوزستان با این مبلغ پایین یاد جمله معروف پول خوشبختی نمی‌آورد می‌افتیم و برای تیم‌های متمول فوتبال ایران هم باید گفت پول قهرمانی نمی‌آورد به جز بدهی و ضرر.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.