ویسی: شرایطم تامین شود در استقلال خوزستان می مانم/ زهیوی: قرارداد من با استقلال خوزستان توافقی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که موفق شد این تیم را قهرمان لیگ برتر کند، اظهار داشت: اگر شرایطم را تامین کنند در تیم استقلال خوزستان می مانم.

عبدالله ویسی شامگاه جمعه و پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر ذوب آهن اصفهان که به قهرمانی این تیم در لیگ برتر انجامید،گفت: در این دیدار ما به پیروزی رسیدیم و از اینکه دل مردم خوزستان را شاد کردیم از خدا سپاسگزاریم.
وی افزود: تیم جوانی بودیم و بیشتر بازیکنان ما بومی بودند؛ بازیکنان ما با کیفیت یکسان دیدارهای خود را پشت سر گذاشتند و در طول فصل نیز همواره جزو تیم های صدرنشین باقی ماندیم.

** قرارداد من با استقلال خوزستان توافقی است
همچنین رحیم زهیری مهاجم تیم استقلال خوزستان بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: اگر شرایطم را قبول کنند در این تیم می مانم.
وی افزود: وضعیت قرارداد من با این تیم توافقی است. از اینکه توانستیم جام را به اهواز بیاوریم خوشحال هستم.
زهیری خاطرنشان کرد: پیش از این فولاد خوزستان ۲ بار قهرمان شده و امروز نیز ما برای اولین بار توانستیم جام را به مردم خوزستان هدیه کنیم.
فرامرز کیانی زاده مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان با اظهار رضایت از عملکرد تیم استقلال خوزستان،گفت: استقلال خوزستان یک تیم کاملا بومی بود که در طول بازی های لیگ، بازی های خوب و دلچسبی از خود به نمایش می گذاشت.
وی در خصوص آینده این تیم گفت: من با مدیرعامل بانک ملی صحبت کرده ام و آنها اعلام کردند که برای فصل آینده نیز حامی مالی این تیم خواهند ماند.
همچنین عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان با اظهار خرسندی از قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت این تیم با قهرمان شدن شادی فراوانی را در مردم ایجاد کرده است و امیدوار هستم بتوانیم در سال های بعد این موفقیت را تکرار کنیم.
تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۵۷ امتیاز از ۳۰ بازی خود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس تهران که این تیم نیز ۵۷ امتیازی بود، به عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر دست یافت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.