تشویق پرشور مقتدایی توسط هوادارن در غدیر/ استاندار سابق: این قهرمانی را به تمام مردم خوزستان تبریک می گویم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: لحظاتی پیش مراسم اهدای جام قهرمانی پانزدهم به تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به پایان رسید و این در حالی بود که اهدای مدال‌های تیم قهرمان توسط سرپرست جدید استانداری انجام شد.

فرج‌الله خبیر در حالی به عنوان سرپرست استانداری خوزستان کاپ و مدال‌های قهرمانی را به این تیم اهدا کرد که تا هفته پیش به عنوان معاون عبدالحسن مقتدایی کار خدمت به مردم این خطه را انجام می‌داد و پس از یک تصمیمی یک‌باره و کنار گذاشته شدن مقتدایی از جایگاه مدیریت خوزستان، وی در این مراسم حاضر شد.

مقتدایی در آخرین لحظه جشن قهرمانی این تیم خوزستانی به ورزشگاه آمد که ورود وی باعث تشویق بی‌امان هواداران پرشور خوزستانی حاضر در ورزشگاه شد.

این در حالی است که استاندار برکنار شده و محبوب خوزستانی‌ها همواره در طول دوران خدمت خود نگاه ویژه‌ای را به ورزش استان و ورزشکاران پر تلاش این خطه داشته و حتی با حضور خود در تمرین این تیم‌ها برای افزایش روحیه آنها اقدام کرده است.

مقتدایی امشب با حضور چند دقیقه‌ای خود در پایانی‌ترین لحظه جشن پیروزی مردم خوزستان نشان داد که با وجود نداشتن پست در استان بازهم به یاد دوران جوانی که از بازیکنان تیم صنعت نفت بود، قلبش برای مردم استان و شادی‌های ورزشی آنها می‌تپد.

با وجود اینکه در اقدامی عجیب و غیرقابل تصور مرد محبوب خوزستانی‌ها از جایگاه استانداری کنار رفت، ولی مردم این استان قدردان زحمات و تلاش‌های وی بوده‌اند و در روزهای اخیر در محافل گوناگون ناراحتی خود را از وضعیت پیش آمده اعلام کرده‌اند.

 

استاندار سابق خوزستان می گوید استقلال خوزستان امسال توانست خودش را به عنوان یک پدیده در لیگ برتر مطرح کند.

عبدالحسن مقتدایی در خصوص قهرمانی استقلال خوزستان، اظهار کرد: استقلال خوزستان در لیگ امسال خودش را به عنوان یک پدیده مطرح کرد. به هر حال کار با مربی نام آشنا و بازیکنان مستعد و جوان، کاری است که شاید در دهه گذشته تیم فولاد انجام داد و در دهه ۵۰ نیز سایر تیم های خوزستانی این جوانگرایی را داشتند.

وی بیان کرد: امروز هم نشاطی به مردم خوزستان داده شد. حضور تماشاگران نیز بی سابقه بود و آبی و قرمز و زرد همه با هم امروز در غدیر جمع بودند و از تیم شان حمایت کردند و این افتخاری برای مردم خوزستان به لحاظ همیتی که داشتند، است. امرور افتخاری برای من بود که در این جمع و در کنار قهرمانی آبی پوشان حضور داشتم. این قهرمانی را به تمام مردم خوزستان تبریک می گویم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.