خوزستان در انتظار جشن قهرمانی استقلال/ انسجام خوزستانی ها در روز جمعه/ لستر ایران پدیده آسیا می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس هیات فوتبال خوزستان از آمادگی استان برای برگزاری جشن قهرمانی یا نایب‌قهرمانی استقلال خوزستان خبر داد و گفت:‌ در این زمینه وظیفه هر کسی مشخص است.

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمادگی استان در صورت قهرمانی استقلال خوزستان برای برگزاری باشکوه جشن قهرمانی، اظهارکرد: دیدار استقلال خوزستان و ذوب‌آهن از هفته پایانی لیگ با دیگر بازی‌ها هیچ فرقی ندارد ولی با توجه به این‌که تیم هم‌استانی‌مان با شرایطی که دارد و می‌تواند قهرمان لیگ شود، از مردم عزیز و هواداران این تیم تقاضا دارم که به ورزشگاه بیایند. در راستای برگزاری جشن قهرمانی و ساماندهی هواداران نیز وظیفه هر کسی مشخص است و هر کسی باید وظیفه خود را انجام دهد.
وی در پاسخ به این سوال که چه تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری جشن قهرمانی در نظر گرفته شده است، گفت: مانند سال‌های گذشته سازمان لیگ در رابطه با برگزاری جشن قهرمانی در استان‌هایی که امکان تعیین قهرمان وجود دارد، برنامه‌ریزی و نیروهای لازم را به آن استان‌ها اعزام می‌کند و استان خوزستان نیز این هفته از این موضوع مستثنی نیست.
رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: در حال حاضر نیز سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی در سه استان تهران، خوزستان و قم برنامه‌ریزی کرده است و نیروهای لازم نیز وارد عمل خواهند شد تا در صورت مشخص شدن قهرمان لیگ در یکی از این سه استان، جشن را در مستطیل سبز به انجام برسانند و انتظار است که باشگاه‌ها هم نسبت به حضور هواداران و نوع سر دادن شعار از سوی آن‌ها و حتی نوع شادمانی‌شان پس از قهرمانی تیم‌ مورد نظر، وارد کار شوند.
وی گفت: به هر حال استقلال خوزستان چه قهرمان و چه نایب‌قهرمان شود‏، برپایی جشن وجود دارد و باید در راستای امید و امیدواری مردم استان، تمهیدات لازم اندیشیده شود. خوزستان و اهواز نیز آماده برگزاری جشن قهرمان یا نایب‌قهرمان است.
طالقانی در ادامه در خصوص برگزاری بازی فولاد و گسترش فولاد با توجه به این‌که گفته می‌شود شورای تامین استان اجازه انجام این دیدار را در ورزشگاه تختی نداده است، عنوان‌ کرد: ما درخواست‌مان این بوده است که بازی روز پنج‌شنبه برگزار شود ولی سازمان لیگ و حریف فولاد، اعلام کرده‌اند که برای برگزاری و انجام بازی در روز پنج‌شنبه آمادگی ندارند.
وی ادامه‌ داد: به هر حال بنابر اعلام قبلی سازمان لیگ، بازی باید روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز انجام شود، البته فرمانداری به صورت شفاهی به من گفته است که نمی‌شود این بازی در تختی برگزار شود و اگر به صورت کتبی به ما اعلام کند، ما هم این موضوع را به صورت کتبی به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم و دیگر تصمیم‌گیری با سازمان لیگ است.
رییس هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد پس از حواشی دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس، شورای تامین نسبت به برگزاری مسابقات در ورزشگاه تختی اهواز حساس شده است، گفت: پس از این بازی تصمیم آقایان این بوده است که دیگر در این ورزشگاه بازی انجام نشود و تاکنون هم به همین صورت شده است. وظیفه ما هم این است که نیروهای‌مان را به ورزشگاهی که به ما می‌گویند بازی در آن‌جا برگزار می‌شود، بفرستیم.
وی گفت: البته من همین گفته شفاهی فرمانداری را هم به سازمان لیگ اعلام کرده‌ام. به هر حال زمان اتمام لیگ که روز جمعه است، از سوی سازمان لیگ به AFC اعلام شده است و از طرفی هم فکر نمی‌کنم که مشکلی برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی اهواز باشد. در هر صورت تصمیم با مسوولان امنیتی استان است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.