معاون استاندار خوزستان: تغییرات اخیر کاملا عادی و معمولی است و به انتخابات و سیلاب اخیر هیچ ارتباطی ندارد

عصر جنوب – asrejonoob.ir:  معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: انتصابات و جابجایی های اخیر در سطح استان براساس ارزیابی عملکرد مدیران در طی دولت فعلی انجام شده و کاملا عادی و معمولی است.

فرج الله خبیر روز یکشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرماندار هندیجان گفت: جابجایی مدیران به علت ارزیابی های صورت گرفته یا پایان دوره خدمت آنها صورت می پذیرد و بر این اساس ممکن است مدیری جابجا شود و یا از خدمات افراد دیگری در جای آنها استفاده شود.
وی افزود: بعد از تغییرات انجام شده در سال ۹۲ در سطح استان دیگر تغییراتی انجام نشد و طبیعی است که در این دوره و پس از انتخابات این تغییرات را در سطح شهرستان ها انجام دهیم.
وی ادامه داد: نیروهایی که در مناطق مختلف خدمت می کنند ممکن است به دلیل مشکلات شخصی و یا ارزیابهای استان تغییر یا جابجا شوند تا بتوان از خدمات آنان به نحو مطلوب به نفع استان بهره گرفت.
وی در خصوص ادامه روند انتصابات و جابجایی ها در سطح استان گفت: این رویه به رایزنی های ما در سطح استانداری بستگی دارد و شامل همه مدیران نمی شود.
وی در خصوص ارتباط این جابجایی ها با انتخابات و سیل اخیر در برخی شهرستان های استان گفت: این موارد را قویا رد می کنم زیرا عملکرد بیش از دو سال مدیران ارزیابی شده و تنها با یک اتفاق مانند سیل یا انتخابات مدیری تغییر نمی کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.