خوزستان دوباره غبار آلود می‌شود/ منشاء: کشور عراق

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی آسمان پایتخت را در روز شنبه کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و همچنین وزش باد پیش بینی کرد.

احد وظیفه گفت: با گذار امواج تراز میانی از روی کشور تا روز دوشنبه به ویژه در بعدازظهر رگبار، باران، رعد و برق، و وزش باد شدید در مناطق غرب، مرکز، برخی نقاط شمال غرب به تدریج استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی و در اواخر وقت بخش هایی از شمال شرق تداوم خواهد داشت و از روز یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی کاهش دما در استان های نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تاکید کرد: روز جمعه تا ظهر شنبه وزش باد شدید جنوبی در استان های گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.

همچنین در روز جمعه به دلیل افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق پدیده گرد و غبار در استان خوزستان دور از انتظار نیست.

به گفته او، همچنین طی امروز و فردا برای استان های تهران، البرز، قم و سمنان وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش‌بینی می شود.

وظیفه گفت: آسمان تهران در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید پیش‌بینی می شود و بیشینه و کمینه دمای هوا نیز با ۲ درجه کاهش به ۲۸ و ۱۷ درجه سانتی‌گراد می رسد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.