نماینده مردم اهواز: به استاندار یزد بگوئید پایش را از گلیم خود درازتر نکند!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: حسینی در خصوص شایعه تغییر استاندار خوزستان گفت: تغییر استانداران به عهده هیات دولت است. در مجموع من بی ثباتی مدیریتی را برای استان مضر می دانم.در صورت ایجاد تعامل و همسویی نمایندگان جدید با استاندار نیازی به تغییر نیست.

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با آراس؛ در پاسخ به اظهارات غیرمسئولانه استاندار یزد که گفته بود آب را می بریم به هیچ کس هم ارتباطی نداردگفت: از قول من به استاندار یزد بگویید پایش را از گلیم خود دراز تر نکند .

حسینی در خصوص آخرین وضعیت پروژه انتقال آب کارون گفت: طرح بهشت آباد (انتقال آب کارون) متوقف شده است. این طرح توسط شورای عالی آب به دلیل نداشتن مجوز زیست محیطی متوقف شده است. بحث لوله گذاری برای انتقال آب شرب مطرح است. نمایندگان منتخب مجلس دهم باید با جدیت پیگیر این موضوع باشند.

عضو هیات رییسه مجلس نهم گفت: نمایندگان منتخب باید با استدلال اثبات کنند که استان اصفهان حتی نیاز به انتقال آب شرب هم ندارد. نیاز این استان مدیریت منابع آب است. دلیل ما نیز کشت برنج کاری و استفاده از آب شرب برای صنایع بزرک به جای استفاده از آب تجدیدشونده است.

نماینده مردم اهواز ، باوی ،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در خصوص ترکیب جدید نمایندگان مجلس خوزستان گفت: ترکیب نمایندگان مجلس جدید متشکل از نمایندگان باتجربه و نمایندگان جدید است که باید نمایندگان باسابقه تجارب خود را در اختیار نمایندگان جدید قرار دهند.

حسینی ادامه داد: نمایندگان باید در انتخاب کمیسیون دقت کنند و به مانند دوره گذشته در دو کمسیون انرژی و کشاورزی بدون دستاورد خاصی تجمیع نکنند. بدست آوردن عضویت هیات رییسه در کمیسیون باید در اولویت نمایندگان مجلس باشد.

نماینده مردم اهواز ، باوی ،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه تصدی وزارت ورزش خود گفت: این شایعه را رد می کنم.

حسینی با تبریک به نمایندگان منتخب اهواز (لیست امید) گفت: نمایندگان جدید نگاه استانی را جایگزین نگاه شهرستانی کنند.

نماینده مردم اهواز ، باوی ،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص شایعه تغییر استاندار خوزستان گفت: تغییر استانداران به عهده هیات دولت است. در مجموع من بی ثباتی مدیریتی را برای استان مضر می دانم.در صورت ایجاد تعامل و همسویی نمایندگان جدید با استاندار نیازی به تغییر نیست.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.