تشریح جنایت تکان دهنده اندیمشک/ پدری که خانواده خود را به قتل رساند و خودکشی کرد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک جزئیات جنایت در شهرک دوکوهه را تشریح کرد و گفت:پدر خانواده مرتکب این جنایت شده است.

اجساد سه عضو یک خانواده که هفته گذشته با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند چهارشنبه در شهرک دوکوهه اندیمشک پیدا شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان صادق جعفری چگنی روز یکشنبه با بیان اینکه روز هشتم اردیبهشت ماه قتل سه نفر اعضای یک خانواده از سوی پاسگاه انتظامی قلعه لور گزارش شد افزود:در پی این حادثه بازپرس ویژه قتل به همراه گروه بررسی صحنه جرم معاونت آگاهی و پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.
وی با اشاره به اینکه در این جنایت سه نفر از اعضای یک خانواده به هویت مهدی.خ ۳۳ ساله، نرگس. خ همسر وی و اسراء . خ دختر بچه پنج ساله آنان مورد هدف گلوله کلت قرار گرفته و کشته شده اند گفت:کارشناسان پزشکی قانونی زمان مرگ را سه روز قبل از کشف اجساد اعلام کردند.
وی اظهار کرد:طبق تحقیقات صورت گرفته درب ورودی خانه ای که این جنایت در آن اتفاق افتاده قفل بوده و آثار ورود به عنف در صحنه مشاهده نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تصریح گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته پدر خانواده مشکل بیماری روانی داشته و دختر خردسال وی نیز دارای معلولیت شنوایی و بینایی بوده ضمن اینکه وی بارها از محل کار خود تقاضای جابجایی به استان دیگری را داشته که درخواست وی مورد موافقت قرار نگرفته است.
جعفری چگنی ادامه داد: باتوجه به قفل بودن درب ساختمان ، کشف اسلحه در کنار جسد مرد، عدم سرقت اموال و وسایل مقتولان و نداشتن مسئله اخلاقی، نحوه استقرار اجساد که سردختربچه بر بالین مادرش قرار داشته به نظر می‌رسد پدر خانواده ابتدا به همسر و دختر خود شلیک و سپس اقدام به خودکشی کرده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.