استقلال خوزستان با کسب ۷ امتیاز، می‌تواند قهرمان لیگ برتر ایران شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است این تیم با کسب ۷ امتیاز از سه بازی باقی مانده می‌تواند قهرمان لیگ شود.

اکبر پورموسوی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و راه آهن تهران اظهار کرد: بازی از حساسیت خاصی برخوردار است. تلاش می‌کنیم با کسب سه امتیاز این بازی، در بالای جدول باقی بمانیم و شرایط‌ خوب‌مان را در بالای جدول حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما در بازی فردا حکیم نصاری را به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی گفت: به نظر من با توجه به سه بازی باقی مانده، با ۷ امتیاز نیز می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

پورموسوی درباره تیم راه آهن و اینکه این تیم در بازی فردا انتحاری بازی می‌کند نیز عنوان کرد: این تیم می‌آید تا با کسب سه امتیاز از بازی‌های باقی مانده خود به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد و قطعا بازی فردا بازی سختی از آب در خواهد آمد و یک جنگ تمام عیار خواهد بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: ما به دنبال این هستیم که صدرنشینی را از دست ندهیم و راه آهن نیز به دنبال فرار از سقوط است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درخصوص اینکه چرا بیشتر بردهای استقلال خوزستان در این فصل با نتیجه خفیف یک بر صفر بوده و آیا این تاکتیک کادر فنی است و یا دلیل دیگری دارد؟ بیان کرد: این مساله بیشتر در نیم فصل دوم رخ داده است؛ چرا که تیم‌ها نسبت به هم شناخت بهتری پیدا می‌کنند و بازی‌ها نیز سخت‌تر و حساس‌تر می‌شود. طبیعتا هر تیمی دوست دارد تعداد گل‌های خود را افزایش دهد ولی با توجه به شرایطی که در نیم فصل دوم رخ می‌دهد، این مساله کمی سخت می‌شود.

پورموسوی افزود: در بازی قبلی برابر گسترش فولاد، ما با کل تبریز بازی داشتیم و نه فقط با ۱۱ بازیکن حریف. حتی به گفته مسوولان ورزشگاه اولین بار بود که ورزشگاه بنیان دیزل این تعداد تماشاگر را در خود می‌دید، زیرا آن‌ها آمده بودند که مانع کسب امتیاز از سوی استقلال خوزستان شوند ولی خدا را شکر با کمک بازیکنان توانستیم یک امتیاز از آن بازی کسب کنیم و فکر می‌کنم آن یک امتیاز در آن شرایط، حکم برد را برای ما داشت.

پورموسوی در پاسخ به سوالی درباره بازی در ورزشگاه تختی اهواز و اینکه آیا با این مساله موافق هستند؟ عنوان کرد:‌ این مساله از ابتدای فصل مشخص بود و قرار بود که سه هفته پایانی چنانچه بازی‌ها همزمان باشد، ما در ورزشگاه تختی بازی کنیم. در مجموع فکر نمی‌کنم برای تیمی که می‌خواهد با برد از زمین خارج شود محل بازی تفاوتی کند. ما باید با تمام وجود و با تمام تلاشی که بچه‌ها به خرج می‌دهند، سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت ورزشگاه تختی راضی است؟ گفت: ما دیروز در این زمین تمرین کردیم و امروز نیز در همین ورزشگاه تمرین می‌کنیم و جا دارد از هیات فوتبال و دست‌اندرکاران زمین تشکر کنیم که این فرصت را به ما دادند که در این دو روز در زمین تختی تمرین کنیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.