مرعشی در اهواز: راه کسب آرای مردم انتخابات است، نه حذف اصلاح طلبان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با دعوت از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات، گفت: اصولگرایان بدانند که راه کسب آرای مردم انتخابات است نه حذف اصلاح طلبان.

سیدحسین مرعشی دوشنبه شب در سخنرانی که برای حمایت از فهرست انتخاباتی امید در منطقه حصیرآباد اهواز برگزار شد اظهار کرد: ما برای اصولگرایان به عنوان رقیب احترام قائل هستیم اما به آنها می گوئیم که راه کسب آرای مردم انتخابات است نه حذف اصلاح طلبان.
وی از اصولگرایان خواست که تندروها را از خود دور کنند و به جای متهم کردن اصلاح طلبان به القابی چون جریان فتنه، لیبرال و ضدولایت فقیه، برای خدمت به مردم به صحنه رقابت وارد شوند.
این عضو ارشد کارگزاران سازندگی نهاد انتخابات را از موضوع های مهم در حقوق اساسی دانست و افزود: تا امروز به رغم همه محدودیت ها و مشکلات ولی همواره مردم کار خودشان را کرده و معجزه آفریده اند و کسی نتوانسته است این مسیر را بر روی اراده مردم ببندد.
وی انتخابات مجلس را ‘گام دوم’ تعیین کننده پس از انتخابات ۱۳۹۲ ریاست جمهوری توصیف کرد و گفت: ملت می خواهند در انتخابات مجلس نیز دولت را کمک کنند چرا که پیش از این مردم در یک عملیات سیاسی غافلگیرانه روحانی را به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کردند و نتیجه این انتخاب، برطرف شدن سایه جنگ، تحریم و بحران از کشور بوده است که این عمل با ملی شدن صنعت نفت برابری می کند.
نماینده سابق مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دلیل اصرار ما برای رای دادن به لیست امید، علاوه بر شایستگی نامزدهای این فهرست تکیه بر برنامه و داشتن پشتوانه است زیرا همه رجال سیاسی و احزاب میانه رو و اصلاح طلب حامی این لیست هستند.
به گفته وی، اصرار ما به رای دادن به فهرست پیگیری سیاست های مصوب رهبری است.
وی تصریح کرد: اصلاح طلبان تا زمان خدمت به مردم از هم پیمانان خود حمایت می کنند و در صورتی که سستی یا کوچکترین اهمالی ببینند، چه در دولت روحانی و یا مجلس، دست از حمایت می کشند.
مرعشی با اشاره به روند تغییرات برای توسعه اقتصادی در چین اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۶۸هر آنچه باید برای بهبود زندگی مردم انجام می شد، اتفاق افتاد اما فقر توسعه پیدا کرد و بعد از آن به سمت سازندگی رفتیم اما به رغم تلاش ها و هدف گذاری ها به متوسط رشد اقتصادی سالانه دو درصد رسیدیم که دلیل آن پایبند نبودن به برنامه ها بوده است.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با انتقاد از عملکرد دولت گذشته تصریح کرد: دولت دهم با سیاست های غلط کشور را زمین گیر کرد و ۷۰۰ میلیارد دلار منابع نفتی کشور را با شعار از بین برد.
وی با بیان اینکه دولتی که مدعی پاکدستی بود مملکت را تهدید کرد افزود: این دولت ساختمان بلوار کشاورز را وجه المصالحه آزادی بقایی یکی از معاونان رئیس جمهوری کرد و رحیمی معاون اول این دولت نیز متهم یک پرونده فساد مالی بود.
مرعشی با دعوت از مردم برای شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس و رای دادن به فهرست امید اظهار کرد: مردم با همت و برکت نهاد انتخابات، کشور را در سال ۱۳۹۲ روی ریل توسعه قرار دادند و اکنون در انتخابات مجلس و گام دوم باید این حرکت را تکمیل کنند.
جاسم شدید زاده نماینده مردم اهواز در مجلس ششم نیز در این نشست سیاسی اظهار امیدواری کرد با انتخاب فهرست امید شاهد آبادانی در کشور به ویژه خوزستان باشیم.
وی گفت: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان همه تلاش خود را به کار گرفت تا جریان اصلاحات در خوزستان به ویژه اهواز رای خوبی کسب کند.
شدیدزاده همچنین با اشاره به محل برگزاری این سخنرانی اظهار کرد: منطقه حصیرآباد یکی از محله های محروم اهواز است که در همه دوران ها کانون مبارزات بوده است.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه خوزستان برای انتخاب هشت نماینده ، جمعه دهم اردیبهشت برگزار می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.