خسارت سنگین سیل به جاده های خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه سیلاب و بارندگی‌های اخیر خسارات سنگینی به جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان وارد کرده است، گفت: تمام مسیرهای اصلی و فرعی بازگشایی شدند و اکنون قابل تردد و عبور هستند.

محسن یوسفی گفت: در روزهای اخیر به جاده‌ها و محورهای ارتباطی شهرستان‌هایی که در مسیر سیلاب و طغیان دز و کارون قرار داشتند، خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در حال برآورد خسارت ناشی از سیلاب و بارش‌های اخیر به جاده‌های استان هستیم، افزود: جاده‌های روستایی در برخی از شهرها مانند شوش و شوشتر دچار آبگرفتگی هستند و همکاران ما اکنون در این مناطق مشغول فعالیت هستند و ان شاالله طی چند روز آینده این مشکلات نیز حل می‌شود.

یوسفی از بازگشایی جاده روستایی غرب رودخانه جراحی در رامشیر در امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: تقریبا در اکثر شهرستان‌های استان خسارت سنگینی به مسیرها و جاده‌های ارتباطی وارد شد و حتی در مناطقی که در مسیر طغیان رودخانه‌ها و حرکت سیلاب نبود، به علت بارش‌های اخیر آسیب زیادی وارد شد.

وی عنوان کرد: در روال معمول برآورد ناشی از خسارات را به استانداری اعلام می‌کنیم و استانداری نیز جهت تأمین اعتبار لازم این برآورد را به مرکز اعلام می‌کند اما اکنون با بسیج کلیه نیروها و امکاناتی که در اختیار داشتیم سعی کردیم تا مشکلات اولیه را مرتفع کنیم و جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی قابل تردد شوند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ان شاءالله پس از تأمین اعتبار نسبت به اصلاح و بهسازی و تعمیرات مسیرهای آسیب دیده اقدام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.