رئیس اتحادیه گلخانه داران صیفی جات: ۱۵۰ گلخانه ورشکسته در خوزستان وجود دارد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس اتحادیه گلخانه داران صیفی جات خوزستان گفت: گلخانه های استان وضع وخیمی دارند و باید به سرعت نسبت به احیای آنها اقدام کرد.

قاسم شریفی عصر امروز شنبه در مراسم انعقاد تفاهمنامه اتاق تعاون و شرکت مشاوران بازرگانی هلند در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه جتماعی خوزستان اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۱۵۰ گلخانه غیر فعال در استان داریم و همه ورشکست شده اند.

وی افزود: بسیاری از سازمان ها پشتیبانی لازم را از گلخانه داران نکردند به همین خاطر گلخانه های خوزستان در وضعیت وخیمی به سر می برند.

رئیس اتحادیه گلخانه داران صیفی جات خوزستان تصریح کرد: باید واقع بین باشیم و به صرف حرف زدن درباره اجرای طرح های گلخانه ای و اینکه یک شرکت سود ببرد و یکی هم مشاوره بدهد، اکتفا نکنیم. باید همه باید در این زمینه با هم همسو باشیم.

شریفی ادامه داد: اگر می خواهید کمکی به خوزستان کنید حداقل یک گلخانه به صورت پایلوت در خوزستان احداث شود که اعضای اتحادیه این پایلوت را ببینند که ما طبق همین پایلوت عمل کنیم.

وی عنوان کرد: اینکه خودمان را دور بزنیم و در هر شهرک چند گلخانه بزنیم فایده نخواهد داشت و قطعا این شهرک ها به دلیل دمای بالای استان، آب شور و تزریق کودهای غیر استاندارد در آینده غیر فعال خواهند شد.

رئیس اتحادیه گلخانه داران صیفی جات خوزستان اضافه کرد: ما می توانیم زمین را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم چون مشکل اصلی استان دمای بالا است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.