«پترو» یک گام دیگر تا قهرمانی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم بستکبال پتروشیمی بندر امام با پیروزی در سومین دیدار فینال لیگ برتر برابر پالایش نفت آبادان پیروز شد تا با یک پیروزی دیگر برابر این تیم بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.

این دیدار عصر پنجشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه ۷۶ بر ۷۲ به پیروزی رسید.
محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی با حضور در سالن این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.
کوارتر اول را آبادانی ها بهتر آغاز کردند و با حمایت هواداران خود در همان ابتدا ۶ بر صفر پیش افتادند، اشتباه های پتروشیمی در دفاع و حمله کار دست این تیم داده بود و ستاره های این تیم نمی توانستند امتیازآوری کنند.
در نهایت تیم پالایش نفت آبادان در کوارتر اول با نتیجه ٢٢ بر ١۶ پیروز شد.
در ثانیه های پایانی این کوارتر بهنام یخچالی ملی پوش پتروشیمی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.
کوارتر دوم با اسلم دانک محمد حسن زاده ملی پوش تیم پالایش نفت آبادان آغاز شد تا تماشاگران آبادانی به وجد بیایند اما رفته رفته دو تیم پایاپای پیش رفتند و پتروشیمی بندر امام در پایان این کوارتر با درخشش حامد حدادی بهترین بازیکن خودش ۱۶ بر ۱۱ پیروز شد.
در کوارتر سوم باز هم دو تیم شانه به شانه یکدیگر پیش رفتند و بازی نزدیکی بین دو تیم انجام شد و تیم پالایش نفت آبادان با سه امتیازی های زلاتکو و مهراد آتشی توانست این کوارتر را ۲۱ بر ۱۹ پیروز شود.
کوارتر پایانی با دو امتیاز حدادی و سه امتیاز سوسا آغاز شد و پتروشیمی دوباره ۵۸ بر ۵۶ پیش افتاد، بازی در این کواتر بسیار حساس و دشوار دنبال می شد و تیم پالایش نفت آبادان که تا ثانیه های پایانی از حریف قدرتمند ماهشهری خود پیش بود ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را در این کوارتر واگذار کرد تا پتروشیمی در مجموع ۷۶ بر ۷۲ پیروز شود.
تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی در این دیدار جمع پیروزی های خود را به عدد سه رساند تا با یک برد دیگر عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر را کسب کند.
چهارمین دیدار دو تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در فینال لیگ برتر فردا (جمعه )در سالن ۱۷ شهریور برگزار می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.