راه‌آهن جنوب مسدود شد/ حرکت قطارها، لغو

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: مسیر راه آهن اهواز – تهران همچنان مسدود است و همکاران راه‌آهن در حال تلاش برای حل این مشکل هستند.
عبدالکریم درویش‌زاده با اشاره به  وضعیت راه‌آهن جنوب به تهران اظهارداشت: مسیر راه‌آهن اهواز – تهران همچنان مسدود است و همکاران راه‌آهن در حال تلاش برای حل این مشکل هستند؛ لغو حرکت قطارهای امروز از طریق پیامک به مسافران اطلاع‌رسانی شده است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: هر زمانی که تلاش‌های کارکنان راه‌آهن برای بازشدن مسیر نتیجه دهد حرکت قطارها از سر گرفته شده و به مردم نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه خرابی مسیر در اثر برخورد قطار محلی با توده شنی در خارج از محدوده استان خوزستان بوده اطلاع دقیقی از روند بازگشایی مسیر نداریم.

درویش زاده تاکید کرد: مردم و مسافران می‌توانند از طریق سامانه ۱۵۳۹ یا سایت راه‌آهن از آخرین وضعیت بازگشایی راه‌آهن جنوب باخبر شوند.

وی در پایان با اشاره به حجم بالای بارندگی در منطقه تاکید کرد: به‌دلیل میزان بالای بارندگی در این مناطق عملیات بازگشایی مسیر راه‌آهن با دشواری بسیاری همراه است اما همکاران ما همه تلاش خود می‌کنند تا این مسیر به سرعت بازگشایی شود و مشکلی برای تردد قطارها وجود نداشته باشد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.