معاون سیاسی اجتماعی استانداری: ۷ بخشدار زن در خوزستان در حال فعالیت هستند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هفت بخشدار زن که از سوی استاندار خوزستان به این سمت منصوب شده بودند در این زمان در حال فعالیت هستند.

فرج الله خبیر در گفتگو با مهر، عنوان کرد: از میان هشت بخشدار زن معرفی شده از سوی استانداری خوزستان برای آغاز فعالیت، در این زمان هفت نفر از آنها در حال فعالیت هستند و تنها یک مورد به دلیل مشکلات شخصی قادر به فعالیت نیست.

وی همچنین با اشاره به لزوم حضور زنان مستعد در پست های دولتی افزود: برنامه ریزی های لازم به منظور حضور بانوان در مدیریت کلان استان صورت گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: زنان باید به صورت ویژه در حوزه اشتغال وارد عمل شوند و در ابتدا باید خودشان، فعالیت هایی در این خصوص انجام دهند. زنان کارآفرین می توانند با ارائه ایده های جدید از تسهیلات مناسب اقتصادی که در بودجه سال جاری پیش بینی شده، استفاده کنند.

خبیر اظهار کرد: استانداری خوزستان نیز آمادگی لازم برای ارائه هر گونه خدمات در این زمینه را در اختیار دارد ولی به طور حتم تاکنون قدم‌هایی برداشته شده که کافی نبوده است.

وی اظهار کرد: به صورت معمول در راه رسیدن به دریافت چنین تسهیلاتی، دشواری هایی وجود دارد اما لازمه هر فعالیتی عبور از سختی ها است. اگر خواست کارآفرینی در زنان استان وجود داشته باشد استانداری نیز از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.