سخنرانی وزیر احمدی نژاد در اهواز لغو شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز از لغو سخنرانی حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش در حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی از سوی شورای تامین این شهرستان خبر داد.

علی مظفری درباره دلیل لغو این برنامه که قرار بود شامگاه چهارشنبه در مسجد ارشاد اهواز برگزار شود اظهار کرد: این برنامه با هدف حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس ترتیب داده شده بود و با توجه به اینکه تبلیغ پیش از موعد مقرر خلاف قانون است این مراسم لغو شد.
وی افزود:هیچیک از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا قبل از روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه نمی توانند تبلیغات داشته باشند و در صورت اقدام با متخلفان برخورد می شود.
بر اساس این گزارش، جلسه سخنرانی حاجی بابایی وزیر دولت احمدی نژاد در حمایت از نامزدهای اصولگرا قرار بود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب در مسجد ارشاد اهواز برگزار شود.
دوشنبه گذشته نیز برنامه سخنرانی مصطفی معین از چهره های اصلاح طلب در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز به دستور دادستان اهواز لغو شد.
دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند پارسال برگزار شد که سرنوشت نمایندگان شش حوزه انتخاباتی خوزستان به دور دوم کشیده شده است.
دور دوم انتخابات مجلس قرار است ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.