سیزده به در امسال خوزستان تصادف منجر به فوت نداشت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس پلیس راه خوزستان گفت: حدود ۷۰ درصد حوادث رانندگی از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه استان تاکنون، ناشی از واژگونی خودروها بوده است.

سرهنگ رضا دولت‌شاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به میزان وقوع تصادفات برون‌شهری از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه در خوزستان از ۲۵ اسفند تاکنون، اظهار کرد: در مجموع میزان وقوع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی برون‌شهری در استان ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. همچنین در این مدت، تصادفات فوتی سر صحنه نسبت به مد مشابه سال گذشته بیش ۶۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به حوادث جاده‌ای روز ۱۳ فروردین در محورهای خوزستان گفت: در روز گذشته با وجود ترافیک سنگین در محورهای استان، کمترین تصادفات را در محورهای خوزستان شاهد بوده‌ایم.

رییس پلیس راه خوزستان با بیان این‌که در روز ۱۳ فروردین تصادف فوتی در استان رخ نداد، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ فقره تصادف جرحی در محورهای استان رخ داد. این تصادفات بیشتر در محورهای پرترافیک اهواز -مسجدسلیمان و اهواز -شوشتر رخ داده‌اند که آسیب جدی به مصدومان وارد نشده است.

وی بیان کرد: موج بازگشت و خروج مسافران در محورهای خوزستان همچنان ادامه دارد؛ بیشترین خروج مسافران در محورهای اهواز-اندیمشک -پل زال و با ترافیک سبک و عادی در حال انجام است.

دولت‌شاهی گفت: حدود ۷۰ درصد حوادث جاده‌ای خوزستان در این مدت، به دلیل واژگونی خودروها ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده و بیشتر این حوادث را در بزرگراه‌های استان اتفاق افتاده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.