محدودیت‌های ترافیکی خوزستان در روز سیزده بدر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین و افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی استان به منظور ارتقا ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روان شدن ترافیک، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خوزستان به اجرا درخواهد آمد.

وی گفت: در کلیه محورهای مواصلاتی برون‌شهری استان از ساعت ۷ صبح روز پنج‌شنبه (۱۲ فروردین) تا ساعت ۱۲ روز شنبه (۱۴ فروردین) ممنوعیت تردد انواع کامیون، تریلر، تانکرهای ترانزیتی حامل مواد سوختنی و حمل محمولات ترافیکی اعمال می‌شود.

دولتشاهی افزود: در تمامی بزرگراه‌ها و آزادراه‌های استان از ساعت ۷ صبح روز پنج‌شنبه (۱۲ فروردین) تا ساعت ۱۲ روز شنبه (۱۴ فروردین) تردد انواع موتورسیکلت ممنوع است.

وی ادامه داد: ممنوعیت حمل مسافر در اتاق بار انواع وانت‌ها، کامیونت‌ها و کامیون‌ها در کلیه راه‌های برون‌شهری خوزستان در این مدت اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به این‌که وظیفه ذاتی پلیس راه، تامین و برقراری نظم و امنیت ترافیکی در سطح جاده‌ها با هدف جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی است، اظهار کرد: پلیس‌راه استان با آمادگی کامل در ایام پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه، ضمن استقرار در نقاط مشخص و کنترل سرعت خودروها، با تخلفات سرعت غیرمجاز رانندگان، تخلفات مخاطره‌آمیز خودروهای باربری و وانت‌بارها، خودروهای فاقد معاینه فنی، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: ماموران پلیس‌راه از تردد خودروهای وانت و کامیون حامل مسافر در قسمت بار در سطح جاده‌ها به صورت جدی جلوگیری خواهند کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.