ترافیک در جاده های خوزستان + توضیحات پلیس راه خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سرپرست پلیس راه خوزستان با بیان سنگین تر شدن آمد و شد خودروها در جاده های ورودی و خروجی استان، از مسافران خواست که سفرهای غیرضروری خود را به تاخیر بیندازند.

سرهنگ رضا دولتشاهی اطهار داشت: با توجه به پایان یافتن دور نخست سفرهای نوروزی، محورهای خروجی استان به ویژه ماهشهر به هندیجان و دیلم و اهواز به اندیمشک با ترافیک سنگینی مواجه است.
وی افزود:آمد و شد خودروها در مسیرهای ورودی استان نیز افزایش یافته است.
سرهنگ دولتشاهی اضافه کرد:پیش بینی می شود که در ساعات پیش رو تا بعدازظهر امروز ترافیک در جاده های استان سنگین تر شود.
سرپرست پلیس راه خوزستان از مسافران وشهروندان خواست که سفر خود را مدیریت کرده و تا حد ممکن سفرهای غیرضروری خود را به تاخیر بیندازند تا به مشکل ترافیک و ازدحام جاده ها برنخورند.
این مقام مسئول با بیان تاثیر خستگی و شتاب زدگی در افزایش تصادفات بین راهی گفت:امروز و روز گذشته بیشتر تصادفات در جاده های بین شهری از نوع واژگونی بود که ناشی از توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.
به گفته وی، امروز یک مورد واژگونی در محور اهواز- سوسنگرد و دیروز دو مورد واژگونی درمحورهای اهواز- رامهرمز و سربندر- هندیجان اتفاق افتاد که خوشبختانه تلفاتی نداشت و خسارتی و جرحی بود.
سرهنگ دولتشاهی همچنین اظهار کرد:در مجموع تصادفات، نسبت به پارسال کاهش محسوسی داریم و از آغاز طرح نوروزی ایمنی راه از ۲۵ اسفند تا صبح امروز، تصادفات منجر به فوت در جاده های بین شهری خوزستان ۴۰ درصد کاهش یافته است.
وی افزود:طی همین مدت تصادفات جرحی و خسارتی نیز با کاهش ۲۳ درصدی مواجه بوده است.
دولتشاهی اضافه کرد:با همکاری مسئولان ستادهای راهیان نور امسال با مشکلی در این زمینه روبه رو نبودیم.
در خوزستان از مجموع ۱۴ هزار کیلومتر راه، کمتر از یک هزار کیلومتر راه بزرگراهی و آزادراهی وجود دارد و بیشتر جاده ها دوطرفه است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.