مدارس خوزستان تا روز چهارشنبه ۲۶ اسفندماه دایر خواهند بود/ آغاز شروع به کار مجدد مدارس از ۱۴ فروردین

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از ادامه فعالیت مدارس تا ۲۶ اسفندماه خبر داد و خواهان مطالبه استمرار فعالیت‌های آموزشی از سوی خانواده‌ها شد.

جمشید کمایی اظهار کرد: مدارس خوزستان تا روز چهارشنبه ۲۶ اسفندماه دایر خواهند بود؛ همچنین پس از تعطیلات عید نوروز از شنبه ۱۴ فروردین شروع به کار خواهند کرد.

وی با بیان این‌که تیم‌های بازرسی امروز به نواحی چهارگانه و تمام شهرستان‌ها اعزام شده‌اند، گفت: این تیم‌ها در حال بازدید از مدارس مناطق متعدد هستند. تیم‌ها در روز دوشنبه و سه‌شنبه (پس از تعطیلی ایام شهادت حضرت فاطمه(س)) دوباره اعزام و در مناطق مستقر خواهند شد؛ همچنین پس از تعطیلات نیز تیم‌های بازرسی از روز چهاردهم فرودین از تمام مدارس مستقر در استان بازدید به عمل خواهند آورد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان با ذکر این نکته که استمرار فعالیت‌های آموزشی باید از سوی مردم مطالبه شود، عنوان کرد: باید به جای نظارت و فشار آموزش‌وپرورش بر مدارس، مردم در انی زمینه متقاعد باشند.

کمایی ادامه داد: درخواست ما از خانواده‌ها این است که فرزندان خود را به مدارس بفرستند و خواهان ادامه فعالیت مدارس باشند و در صورت مشاهده تعطیلی سریعاً به دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند تا مانع این‌گونه تعطیلی‌ها شوند.

وی با اشاره به این‌که در خوزستان به دلیل گرمای شدید مدارس زودتر تعطیل خواهند شد، تصریح کرد: پدیده‌هایی مانند ریزگردها نیز سبب افزایش تعطیلی مدارس در خوزستان نسبت به دیگر استان‌ها شده است که تنها منجر به افت تحصیلی دانش‌آموزان خواهند شد و قشری که بیش از همه آسیب خواهند دید دانش‌آموزان هستند بنابراین امیدواریم مردم برای جلوگیری از افت تحصیلی بیشتر، بر استمرار فعالیت مدارس اصرار داشه باشند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.