قیمت مرغ منجمد و گوشت قرمز شب عید خوزستان + زمان توزیع

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به جلسه ستاد تنظیم بازار ۲۱۰۰ تن مرغ منجمد و ۱۱۰ تن گوشت قرمز برای تامین نیاز استان در شب عید در نظر گرفته‌شده و در صورت نیاز این میزان افزایش پیدا می‌کند.

هادی سلامات گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه ۴۵۰۰ تومان و قیمت آن برای مصرف کننده در شهرهای اهواز، کارون، آبادان و خرمشهر۵۰۰۰ تومان و در سایر شهرستان‌ها ۵۱۰۰ تومان تعیین شده که این تفاوت قیمت به دلیل نزدیکی به محل سردخانه‌ها و با احتساب هزینه حمل و نقل است.

وی افزود: همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز درب سردخانه ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف کننده در تمام استان ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان است و در صورت نیاز نیز این میزان افزایش پیدا می‌کند.

سلامات تصریح کرد: مرغ توزیع شده تولید داخل کشور است اما گوشت قرمز وارداتی و تولید کشور برزیل است و به دلیل محدودیت سردخانه‌های استان این اقلام را در مواقع نیاز و به هر میزان که لازم باشد، از طریق سیستم یکپارچه توزیع در استان توزیع خواهیم کرد.

وی بیان کرد: توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز از ۱۶ اسفندماه آغاز شده است و این توزیع تا پایان تعطیلات نوروزی و یا اواخر فروردین ماه ادامه دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.