درصد مشارکت مردم شهرهای مختلف خوزستان در انتخابات ۷ اسفند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بر اساس آمار نهایی مردم خوزستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در شهرهای استان درصد مشارکت مختلفی را رقم زدند.

مشارکت ۶۳ درصدی مردم شهرستان شوش در انتخابات
فرماندار و رییس ستاد انتخابات شوش از مشارکت گسترده مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند ماه تقدیر کرد و گفت: میزان مشارکت مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات ۶۳ درصد بوده است.
رضا نجاتی تعداد واجدین شرکت در انتخابات در شهرستان شوش را ۱۵۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد افزون بر ۹۵ هزار و ۳۵۸ نفر در انتخابات شرکت کردند.
آرای مردم شهرستان شوش در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری توسط ۱۳۳ شعبه جمع آوری شد.

مشارکت ۶۵ درصدی مردم دزفول در انتخابات
فرماندار ویژه دزفول گفت: مردم این شهرستان با مشارکت ۶۵ درصدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بار دیگر حماسه آفریدند.
حبیب اله آصفی با بیان اینکه صحت انتخابات در این حوزه انتخابیه مورد تایید وزارت کشور قرار گرفته است افزود: از مجموع ۳۲۳ هزار و ۶۷۳ نفر واجدین شرکت در این دوره از انتخابات ۲۰۶ هزار و ۳۴۴  نفر شرکت کردند.
وی اظهار کرد: میزان مشارکت مردم دزفول در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نسبت به دوره قبل ۱۱ درصد افزایش دارد که بیانگر مشارکت خوب مردم دزفول در انتخابات می باشد.
انتخابات هفتم اسفند ماه در دزفول در ۲۹۹ شعبه اخذ رای برگزار شد.

مشارکت ۷۶،۶ درصدی مردم شهرستان گتوند در انتخابات
فرماندار گتوند از مشارکت ۷۶،۶ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند خبر داد.
سید مجید صالحی در این خصوص گفت: در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی و دور پنجم مجلس خبرگان رهبری ۴۵ هزار نفر از مردم شهرستان گتوند که واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند مشارکت داشتند.
آرای مردم گتوند در این دوره از انتخابات توسط ۷۶ شعبه جمع آوری شد. شهرستان گتوند ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

مشارکت ۷۰ درصدی مردم هندیجان در انتخابات
رئیس ستاد انتخابات هندیجان گفت: مردم این شهرستان با مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات برگ زرینی بر کتاب افتخارات خود افزودند.
احمد جعفری نسب اظهار کرد: ۴۹ درصد مشارکت کنندگان زن و ۵۱ درصد مرد بودند که این مشارکت نشان از اهمیت انتخابات برای هر دو جنس بود.
جعفری نسب اضافه کرد: بیشترین مشارکت در این انتخابات بین بازه سنی ۲۶ تا ۳۵ سال به میزان ۳۱ درصد بود که نشان از حضور فعال جوانان در این انتخابات داشت و پس از آن بازه ۳۶ تا ۴۵ سال و ۱۸ تا ۲۵ سال قرار داشتند.
وی گفت: ۱۰۰ درصد شعب فرایند استعلام شماره ملی افراد را به صورت آنلاین انجام می داد که این فرایند به نحو مطلوب در این شهرستان انجام پذیرفت.
هندیجان با جمعیت ۴۵ هزار نفر در جنوب خوزستان واقع است.

مشارکت ۷۹ درصدی مردم اندیمشک در انتخابات
رییس ستاد انتخابات اندیمشک میزان مشارکت مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات را ۷۹ درصد عنوان کرد.
هرمز بهاروند گفت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مجموع ۱۲۵ هزار نفر واجدین شرکت در انتخابات ۹۸ هزار نفر در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.
شهرستان اندیمشک با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

مشارکت ۵۰ درصدی مردم اهواز در انتخابات
رییس ستاد انتخابات اهواز با اعلام نتایج کلی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون از مشارکت ۵۰ درصدی مردم خبر داد.
علی مظفری اظهار کرد: پس از پایان شمارش آرا، نتایج قطعی انتخابات و آرای ماخوذه هر یک از کاندیداها در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مشخص شده است.
وی ادامه داد: مجموع آرای ماخوذه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، یک میلیون و ۶۵ هزار و ۴۰۷ رای بوده است. همچنین میزان مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه ۵۰ درصد بوده است.

مشارکت ۶۵ درصدی مردم مسجدسلیمان در انتخابات
فرماندار مسجدسلیمان نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا را اعلام کرد.
علیرضا گروئی اظهار کرد: پس از اتمام شمارش آرا در نهایت از مجموع ۱۰۶ هزار و ۶۳۶ رای ماخوذه، علی‌عسگر ظاهری بهروند با ۲۵ هزار و ۴۶۶ رای و علیرضا ورناصری قندعلی با ۲۳ هزار و ۳۶۷ رای به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کردند.
وی درصد مشارکت مردم در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل را ۶۵ درصد اعلام کرد.

مشارکت ۷۱ درصدی مردم شادگان در انتخابات
فرماندار شادگان از مشارکت نزدیک به ۷۱ درصدی مردم این شهرستان در ۱۱۹ حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: تعداد کل آرای ماخوذه در شهرستان شادگان ۷۴ هزار و ۵۷۵ رأی بوده است.
فرج‌اللهی گفت : مجید ناصری‌نژاد با ۳۵ هزار و ۹۳۴ رأی به عنوان نفر اول که حدود ۴۸ درصد آراء را به خود اختصاص داده و راهی بهارستان شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.