دوخبر کوتاه انتخاباتی؛ انصراف ۴ کاندیدا در دزفول و اندیمشک/ با شهردار متخلف انتخاباتی برخورد شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس ستاد انتخابات شهرستان دزفول از انصراف سه نامزد دیگر از رقابت های انتخاباتی خبر داد و گفت:با انصراف این افراد، تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دزفول به ۲۳ نفر رسید.

امیر عیسی زاده گفت: اعظم کریمی یگانه، محمدحسین لطفی و محسن جلواتی سه نفر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دزفول انصراف رسمی خود را از ادامه رقابت انتخاباتی اعلام کردند.
پیش از این ناصر چهره گشا ،محمدحسین شاه حیدر ،محمدعلی قاسمی،علیمحمد آخوندعلی و مجتبی ضیایی مهر نیز انصراف خود را از ادامه رقابت های انتخاباتی اعلام کرده بودند.
رییس ستاد انتخابات اندیمشک نیز به خبرنگار ایرنا گفت:معصومه رحیمی پور انصراف کتبی خود را به ستاد انتخابات شهرستان ارائه داد.
هرمز بهاروند افزود: از ۱۶ نفر افراد تایید شده نامزدهای انتخاباتی اندیمشک مجلس دهم تاکنون دو نفر انصراف خود را اعلام کرده اند.

** رئیس هیات بازرسی انتخابات  ‌خوزستان گفت: در روزهای گذشته متوجه شدیم که یک شهردار تمام امکانات شهرداری را در اختیار یکی از نامزدهای انتخابات قرار داده است که سریعا برخورد کردیم. دلیلی برای این اقدامات وجود ندارد و حتما برخورد خواهیم کرد. باید بدانیم تعریف‌ها و تمجیدها مقطعی است و نباید آخرت خود را فدای مسائل دنیوی کنیم.

رحیم طبیشی، رئیس هیات بازرسی انتخابات در خرمشهر نیز گفت: یکی از نگرانی‌های ما در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان ورود راهیان نور در روز انتخابات است. ورود ۵ هزار نفر در انتخابات بسیار تأثیرگذار خواهد بود و باید در این خصوص راهکاری پیدا کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.