ستاد های انتخاباتی رصد می شود/ رفتارهای ناشایست در تبلیغات نامزدها تاثیر منفی در کارنامه آنها دارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی خوزستان از رصد ستادهای انتخاباتی خبر داد و گفت: موارد و رفتارهای ناشایست تبلیغات نامزدها در ایام فاطمیه در کارنامه آنها تاثیر منفی خواهد داشت.

سردار محمد رضا اسحاقی گفت: از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که فعالیت های هوادارن خود در مراکز شهرها و روستاها را با تاسی به قانون و شعائر دینی و باورهای مردم تنظیم کنند.
وی گفت: با توجه به دهه نخست فاطمیه و سالروز شهادت بانوی دو عالم منزلت و جایگاه حضرت فاطمه (س) را در نظر بگیرند و ترتیبی اتخاذ دهند که برنامه های نامزدهای انتخابات منافاتی با این ایام نداشته باشد و خود با برگزاری مجالس سوگواری در تعظیم شعائر سهیم باشند.
اسحاقی ادامه داد: با توجه به نقش انتخابات و در کمین بودن دشمنان انقلاب از مردم می خواهیم که با حضور در پای صندوق ها آراء خود را به عنوان میثاقی دوباره و بیعتی با ولایت و رهبری و مشارکت شهروندان در این دوره از انتخابات به شمار آورده و فعالیت نامزدها مشوق قوی برای مشارکت مردمی باشد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری از نامزدها تقاضا داریم طوری رفتار کنند که باعث سرافکندگی بدخواهان و عزت دوستان انقلاب اسلامی شوند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند به صورت همزمان برگزار می شود.
خوزستان دارای ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و ۱۴حوزه اصلی و ۱۳ حوزه فرعی دارد.
تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از شب ۲۲ بهمن ماه و تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از شب ۲۹ بهمن آغاز و تا پنجشنبه ششم اسفند ادامه دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.