احتمال تعطیلی خوزستان در روز دوشنبه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به پیش‌بینی شدید بودن گرد و غبار فردا در سطح استان گفت: مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان خوزستان به احتمال زیاد فردا(دوشنبه) تعطیل اعلام خواهند شد.

هاشم بالدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ادامه پدیده گرد و غبار در خوزستان و همچنین این‌که فردا شاهد گرد و غبار شدید در سراسر استان خواهیم بود، امروز به منظور بررسی این پدیده جلسه‌ای با حضور اداره‌کل هواشناسی خوزستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه در زمینه تعطیلی مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین ادارات تصمیم‌گیری و نتیجه جلسه از سوی صدا و سیما، رسانه‌ها، سایت دستگاه‌ها و سایت استانداری خوزستان به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: جلسه امروز ساعت ۱۵:۳۰ و پس از رسیدن نقشه‌های دقیق هواشناسی و دریافت اطلاعات دقیق پدیده گرد و غبار امروز و فردا تشکیل خواهد شد.

بالدی با بیان این‌که اخطاریه‌‌ای خطاب به فرمانداری‌ها با اشاره به گرد و غبار امروز ابلاغ شده است، عنوان کرد: با توجه به گزارش اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر شدید بودن گرد و غبار فردا، به احتمال زیاد مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات فردا تعطیل خواهند شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.