کاندیداهای مورد‌ حمایت اصلاح‌طلبان در حوزه های انتخاباتی خوزستان انتخاب شدند + اسامی (به روز شد)

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کاندیداهای مورد حمایت شورای عالی اصلاح طلبان خوزستان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان اعلام شد.

سیدجابر موسوی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان چهارشنبه شب اظهار کرد:شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان در نشست امروز خود از ساعت ۱۶ تا ۲۲، نامزدهای مورد حمایت خود را به شرح زیر در ۹ حوزه انتخابیه استان معرفی کرد:

حوزه انتخاباتی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون: همایون یوسفی، علی ساری و الباجی

حوزه انتخابیه آبادان: سیدحسین دهدشتی، غلامرضا فیروزی و فریده حمیدی

شمس الله بهمئی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر، محمد رضا ضرغامی از حوزه انتخابیه بهبهان، زیدون و آغاجاری، مهدی مولا از حوزه انتخابیه دشت آزدگان و هویزه، محمد صالح سواریان از حوزه انتخابیه خرمشهر، سید رسول موسوی از حوزه انتخابیه شوش و هاشم خنیفره از حوزه انتخابیه شادگان به عنوان کاندیداهای این ائتلاف معرفی شدند.

همچنین در تاریخ ۳۰ بهمن ماه؛ جهانبخش قلاوند برای حوزه انتخابیه اندیمشک و علیرضا صدرا برای حوزه انتخاباتی دزفول معرفی شدند.

عضو هیات رئیسه شورای عالی اصلاح طلبان خوزستان گفت:کاندیدای مورد نظر این شورا در حوزه های انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا؛ دزفول، ایذه و اندیمشک در حال بررسی است و این شورا در شوشتر سکوت اعلام کرده است.بیش از ۴۰ نفر از نامزدهای رده اول و دوم اصلاح طلبان در این دوره از مجلس ردصلاحیت شده اند.

موسوی اظهار امیدواری کرد:ستاد اصلاح طلبان خوزستان با جدیت و همگام با کشور کار خود را آغاز کند.وی شعار شورای اصلاح طلبان را ‘ هر شهروند، یک ستاد’ عنوان کرد و افزود:از همه همشهریانی که به سرنوشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور علاقه مند هستند، تقاضا داریم به هر شکل ممکن به این شورا کمک کنند.

همچنین شورای راهبردی بزرگترین حوزه انتخابیه جنوب کشور اعلام کرد؛ اصلاح طلبان حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان همچنان به جمع بندی نرسیده اند و تا کنون از گزینه خاصی اعلام حمایت نکرده اند. لذا انتشار هرگونه خبر اعلام حمایت اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه از کاندیدای خاصی قویاً تکذیب می شود.

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان متشکل از ۵۰ نفر از اعضای اصلاح طلب است که مهرماه امسال طی انتخابات معرفی شدند.

نمایندگانی از انجمن اسلامی معلمان، حزب کارگزاران سازندگی، انجمن مهندسان، انجمن فارغ التحصیلان، حزب اسلامی کار، اصلاح طلبان عرب و حزب اعتماد ملی، به عنوان اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان انتخاب شدند.

سیدجابر موسوی، روزبه کردونی، طاهره عیدی زاده، محمدرضا شجاعی، فرید ممبینی، جمال درویش و ابیات هیات رئیسه این شورا هستند.

در انتخابات اعضاء، سید جابر موسوی به عنوان رئیس دوره ای این هیات برای مدت شش ماه انتخاب شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.