توقف استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازان در اهواز + حواشی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران (جمعه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز رو در روی هم قرار گرفتند که دو تیم در پایان به تساوی ۱ – ۱ رضایت دادند.

هفته بیستم لیگ برتر
جمعه ۲۳ بهمن، ساعت ۱۵
ورزشگاه غدیر اهواز
گروه داوری: داور وسط: مهدی سید علی، کمک ها: علی اکبر نوری و یعقوب سخندان، داور چهارم: محمد حسین زاهدیفر، ناظر داوری: اسماعیل صفیری
ترکیب دو تیم
استقلال‌خوزستان:

فرناندو خسوس، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، حکیم نصاری، فرشاد جان‌فزا، عقیل کعبی، علی اصغر عاشوری ( حمدالله ابدام ۷۳)، حسن بیت‌سعید، رحیم  زهیوی (امید سینگ ۷۵)
تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، علی حمودی، سعیدآقایی، سینا عشوری(محمد ایران پوریان ۷۷)، مهدی کیانی، بختیار  رحمانی(ایوب کلانتری ۶۹)، سروش رفیعی، مهدی شریفی، آلویس نانگ (دوسانتوس ۶۱)
گزارش بازی
نیمه اول:

استقلالی ها بازی را بهتر از حریف آغاز کردند و با روی آوردن به بازی سرعتی مدافعان تراکتور را با مشکل مواجه کردند. در یکی از همین حرکات سرعتی، بیت سعید در محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد که داور بازی این صحنه را پنالتی تشخیص داد و این ضربه را علی اصغر عاشوری در دقیقه ۱۴ به گل اول تیمش تبدیل کرد. پس از این گل دو تیم حمله خطرناکی روی دروازه هم ایجاد نکردند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان برسد.

نیمه دوم:

تراکتورسازی در نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد زمین شد و حملاتی را روی دروازه تیم استقلال طراحی کرد که این حملات برش لازم را برای باز کردن دروازه حریف نداشتند. در دقیقه ۷۴ بازی روی یک ارسال از سمت راست، مهدی شریفی می توانست دروازه حریف را با ضربه سر باز کند که خسوس با یک جایگیری عالی راه توپ وی را بست. تداوم فشارها از سوی تیم تراکتورسازی سرانجام نتیجه داد و روی خطای هند کعبی در محوطه جریمه داور یک ضربه پنالتی در دقیقه ۸۲ برای تراکتورسازی اعلام کرد که این ضربه را ایرانپوریان برخلاف جهت حرکت خصوص در درون دروازه استقلال قرار داد تا نتیجه کار مساوی شود.

حاشیه

*از طرف باشگاه استقلال خوزستان قبل از بازی بنری با مضمون
یاد و خاطره شهدای ٢٣ بهمن  سال ۶۵ چوار ایلام و شهیدان جامعه فوتبال به ورزشگاه آورده شده.
*عبدالله ویسی قبل از شروع بازی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
* هوادارانی با لباس  و پرچم فولاد در بین تماشگر دیده می شوند.
* بختیار رحمانی، سروش رفیعی، مهدی شریفی و علی حمودی قبل از بازی  به سمت نیمکت نفت عبدالله ویسی رفتند.
* با نزدیک شدن به شروع بازی تعداد هواداران در حال اضافه شدن است.
*دقیقه ۴ هواداران فولاد و استقلال ایوب والی را تشویق و حمایت کردند.
*هوادران استقلال خوزستان به اعلام خطای بیت سعید توسط  داور اعتراض کردند.
* بین دونیمه در راهرو قلعه نویی اعتراض شدیدی به مهدی سید علی داور بازی کرد و اعتقاد داشت که پنالتی گرفته شده علیه تراکتور اشتباه بوده‌ است.
* هواداران فولاد که در ورزشگاه حضور داشتند دقیقه ٨٠ ورزشگاه را ترک کردند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.