استقلال خوزستان برد و مشترکاً صدرنشین شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دیدار تیم های فوتبال سایپا تهران و استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان خاتمه پیدا کرد.
هفته نوزدهم لیگ برتر – استادیوم پاس قوامین تهران
یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴ – ساعت: ۱۵
سایپا تهران ۰ – استقلال خوزستان ۱
گل: علی اصغر عاشوری (۹۰)
داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: سعید زارع و حمید سبحانی
اخطار: غلامرضا رضایی، میلاد میداودی، حامد شیری، آندرانیک تیموریان، روزبه شاه علیدوست (سایپا) – حکیم نصاری، میثم دورقی (سایپا)
تماشاگر: پانصد نفر

سایپا تهران: رادکو دویکوویچ، روزبه شاه علیدوست، مجید  ایوبی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، علی زینالی (۶۵- محمد علی نژاد)، آندرانیک تیموریان، ابراهیم صادقی (۸۵- ماهان رحمانی)، میلاد میداودی (۸۱- مهدی دغاغله)، غلامرضا رضایی و مهدی ترابی
سرمربی: مجید جلالی

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، جلال عبدی، موسی کولی‌بالی، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری (۸۱- فرشاد جانفزا)، فرشاد سالاروند (۶۱- علی اصغر عاشوری)، روح الله سیف اللهی (۶۸- امید سینگ)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال سایپا تهران و استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان خاتمه پیدا کرد.

نیمه اول دیدار سایپا و استقلال خوزستان با وجود فرصت های گلزنی که روی دروازه دو تیم خلق شد، بدون عبور توپ از خط دروازه ها به پایان رسید. در این نیمه بازیکنان استقلال خوزستان با حمایت هواداران خوزستانی حاضر در استادیوم پاس، بازی خوبی ارائه کردند و سه بار هم صاحب فرصت گلزنی شدند اما ضربات سیف اللهی، زهیوی و بیت سعید راهی به دروازه سایپا پیدا نکردند. در سمت مقابل هم تیم سایپا دو بار روی ضربات میلاد میداودی و یک بار با ضره مهدی ترابی دروازه فرناندو خسوس را تهدید کرد.

مهم ترین حادثه نیمه اول در دقیقه ۴۲ خلق شد که بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال خوزستان اعتقاد داشتند برخورد توپ با دستان مدافع سایپا در محوطه جریمه، خطای پنالتی است اما داور چنین اعتقادی نداشت تا نیمه نخست بدون گل مساوی تمام شود.

در نیمه دوم، دو تیم برای زدن گل پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه تلاش زیادی انجام دادند. عبدالله ویسی در این نیمه با دست زدن به تعویض های تهاجمی نشان داد که فقط به کسب پیروزی می اندیشد که این تغییرات در نهایت به ثمر نشست و استقلال خوزستان در دقیقه ۹۰ توسط علی اصغر عاشوری بازیکن تعویضی به گل پیروزی دست پیدا کرد و طلسم نتیجه نگرفتن در دور برگشت را شکست.

در حاشیه
* گروهی از هواداران استقلال خوزستان با حضور در استادیوم پاس به تشویق شاگردان ویسی پرداختند.

* کارلوس کی روش تماشاگر ویژه این بازی بود که عملکرد بازیکنان دو تیم را از جایگاه ویژه ورزشگاه زیر نظر گرفت.

*جواد نکونام که در قسمت VIP ورزشگاه در کنار کارلوس کی روش نشسته بود، دقایقی با وی به صحبت پرداخت.

*در دقیقه ۴۱ مسابقه آندرانیک تیموریان با رحیم زهیوی بازیکن تیم استقلال خوزستان درگیری لفظی پیدا کرد که داور مسابقه به این بازیکن کارت زرد داد و هواداران استقلال خوزستان علیه تیموریان شعار سر دادند.

*در اواخر نیمه اول شوت حسن بیت سعید به دست روزبه شاه علی دوست برخورد کرد که داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد و باعث شد تا ویسی به شدت به این تصمیم داور اعتراض کند.
* پس از اعتراض نیمکت نشینان استقلال خوزستان به تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه، رضا کرمانشاهی بازی را قطع کرد و با مربیان استقلال به صحبت پرداخت.

* هواداران استقلال خوزستان پس از مسابقه در استادیوم پاس تهران جشن شادی به راه انداختند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.