مذاکره آیت الله موسوی جزایری با آیت الله جنتی در خصوص صلاحیت های کاندیداهای خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: موسوی جزایری به احراز نشدن صلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات هفتم اسفند افزود: با توجه به صحبت هایی که با آیت اله جنتی داشتیم امید است که در بررسی مجدد صلاحیت برخی از نامزدها نگاه ویژه ای به خوزستان شود.
 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حضورمیلیونی مردم در روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ و استقبال پرشور آنها از امام خمینی(ره) علاوه بر اینکه پیکره رژیم پهلوی را به لرزه انداخت، زمینه را نیز برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.
به گزارش ایرنا آیت اله سید محمد علی موسوی جزایری روز دوشنبه همزمان با روز ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان در حسینیه بقیه ا… اهواز اظهار کرد: امام خمینی(ره) پس از گذراندن یک دوره تبعید سخت ۱۴ ساله درحالی به کشور بازگشت که ممکن بود جانش در خطر باشد اما با این وجود با شهامت تمام در بین مردم حاضر و آن سخنرانی کوبنده را ضد رژیم پهلوی ایراد کرد.
وی افزود: در روزهای پس از ورود امام خمینی(ره) تعداد زیادی از عشایر عرب و بختیاری خوزستان در کنار سایر اقوام ایرانی به خیابان ها آمده و در روز ۲۲ بهمن نیز با حضور حماسی خود در خیابان ها به رهبری امام(ره) تیرخلاصی بر پیکره رژیم پهلوی وارد آوردند.
وی پیوستن نیروی هوایی و نیروی زمینی ارتش به مردم در روزهای پیش از پیروزی انقلاب را از دیگر مواردی دانست که کمک شایانی در جهت فلج کردن رژیم پهلوی کرد.
آیت اله موسوی جزایری افزود: تنها برخی از تفاله های گارد شاهنشاهی بودند که در حمایت از این رژیم در صحنه حاضر بودند اما آنها نیز در برابر رشادت مردم انقلابی ایران نتوانستند مقاوت کنند.
وی گفت: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی نیز، مردم ایران با جان و دل از وجب وجب خاک میهن دفاع کردند، و حمایت های کشورهای غربی نیز از رژیم عراق نتوانست باعث پیروزی آنها در این نبرد باشد.
وی به برداشته شدن تحریم های اقتصادی کشورهای غرب ضد ایران نیز اشاره کرد و اظهارکرد: در این دوران نیز صبر و تحمل ملت شریف ایران پیروزی را در این میدان برای ما رقم زد و کشورهای غربی را پای میز مذاکره کشاند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هم اکنون غیورمردان کشور ما بویژه خوزستانی ها در جبهه های سوریه و عراق در مبارزه با تروریست های تکفیری و نبرد با اسلام آمریکایی در صحنه حاضر بوده و با تمام وجود برای بیرون راندن این جنایتکاران تلاش می کنند.
وی همچنین به احراز نشدن صلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات هفتم اسفند افزود: با توجه به صحبت هایی که با آیت اله جنتی داشتیم امید است که در بررسی مجدد صلاحیت برخی از نامزدها نگاه ویژه ای به خوزستان شود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.