خبیر: امیدواریم برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده به صحنه رقابت باز گردند/ شخصا به این روند امیدوار نیستم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که در حال انجام است، تعدادی از افرادی که به هر دلیلی صلاحیت آن‌ها رد یا احراز نشده به صحنه رقابت باز گردند و انتخابات پرشوری با مشارکت تمام جناح‌های سیاسی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، فرج‌الله خبیر در حاشیه مراسم “زنگ انقلاب“ در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به شکایات کاندیداهای رد صلاحیت شده اظهار کرد: هنوز در خصوص شکایت و اعتراض کاندیداهایی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده، چیزی اعلام نشده است.

وی افزود: اکنون کار هماهنگ و منسجم در سطح کشور در حال انجام است و در این خصوص استانداری خوزستان با وزارت کشور هماهنگ و پیگیری‌ها متمرکز است و تمام پیگیری اکنون توسط وزیر کشور و با حمایت رییس جمهور انجام می‌شود.

معاون سیاسی استانداری خوزستان ادامه داد: امیدواریم این پیگیری‌ها و تلاش‌ها نتیجه داشته باشد و تعدادی از افرادی که به هر دلیلی که صلاحیت آن‌ها رد یا احراز نشده به صحنه رقابت باز گردند و با مشارکت تمام جناح‌های سیاسی و تمام کسانی که در توسعه کشور می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، انتخابات پرشوری داشته باشیم.

خبیر در پاسخ این‌که آیا در لیست ارایه شده از سوی رییس جمهور به رهبر انقلاب، استانداری خوزستان افرادی را معرفی کرده است، گفت: در این ارتباط رایزنی‌های انجام شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که تا چه میزان به تایید صلاحیت‌‌ها پس از پیگیری‌ها امیدوار هستید بیان کرد: گرچه آرزو بر جوانان عیب نیست اما شخصا به این روند امیدوار نیستم.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.