نتایج نمایندگان خوزستان در هفته ۲۳ لیگ دسته اول فوتبال

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال، نفت آبادان در خانه مغلوب پارسه شد و نفت مسجدسلیمان در تهران، پیکان را متوقف کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول میزبان پارسه تهران بود که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود میهمان خاتمه یافت.

گل‌های این دیدار را حجت اسلامی در دقایق ۱۸ و ۳۸ برای پارسه و امین متوسل‌زاده در دقیقه ۶۳ برای نفت آبادان به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی‌فر بود و آقایان فرهاد مروجی و عبدالله عبدالهی وی را در امر قضاوت این دیدار یاری کردند.

زاهدی‌فر در این دیدار سه بار دست به جیب شد، حسین بغلانی از نفت آبادان، مسعود روزبهانی و مرتضی رنجبر از پارسه از داور این دیدار اخطار دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان خوزستان امروز در تهران به مصاف پیکان صدرنشین رفته بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
نفت آبادان با این شکست ۳۱ امتی‌ای ماند و به مکان ششم جدول سقوط کرد و نفت مسجدسلیمان نیز با ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفت.

در هفته آینده این رقابت‌ها، دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه، نفت آبادان در تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود و نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان پاس همدان است.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.