زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان اعلام شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان از برگزاری آزمون کتبی استخدامی شهرداری های استان خوزستان در تاریخ روزجمعه ۲ بهمن ماه سال جاری در اهواز خبر داد.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان  در گفتکو با شوشان گفت: طبق قانون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور استخدام در شهرداری ها تنها از طریق برگزاری آزمون کتبی و شفاهی امکانپذیر است. در این راستا پست های بلاتصدی در شهرداری های استان توسط این اداره کل احصا می شود و جمع بندی می شود. در این راستا افراد مورد نیاز را به سازمان شهرداری های استان اعلام می کنیم.
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان ادامه داد: در این خصوص ستاد استخدامی در استانداری خوزستان با حضور نماینده سازمان شهرداری های استان تشکیل شده است. در این ستاد صحت و سقم اعلام نیاز شهرداری های استان خوزستان مورد مداقه و واکاوی قرار می گیرد.
کاظمی نژاد تصریح کرد: اعلام نیازهای شهرداری های استان خوزستان با چارت سازمانی شهرداری های استان خوزستان مقایسه می کنیم. بعد از تصویب سازمان شهردای های استان خوزستان ، مجوز برای استخدام برای پست های بلاتصدی از سوی این سازمان صادر خواهد شد.
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان بیان داشت: در آزمون استخدامی شهرداری های استان همان قوانین برگزاری کنکور سراسری حاکم است. سوالات آزمون قرنطنیه می شود و به صورت پلمپ شده روز آزمون بازگشایی می شود.
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان ادامه داد: پس از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های استان خوزستان از پذیرفته شدگان آزمون کتبی ، آزمون شفاهی گرفته می شود.
کاظمی نژاد گفت: افراد شاغل در شهرداری های های استان خوزستان که تاکنون تبدیل وضعیت نشده اند و در این آزمون شرکت می کنند به ازای هر یک سال اشتغال امتیاز می گیرند.
 مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان تصریح کرد: همچنین فرزندان شهید و جانبازان بالای ۲۵ درصد نیز سهمیه دارند. همچنین بومی بودن نیز امیتازاتی دارد.
کاظمی نژاد ادامه داد: آزمون استخدامی شهرداری های استان خوزستان روزجمعه دوم بهمن ماه برای جذب ۳۴۰ پست بلاتصدی برای ۳۳ شهرداری های استان راس ساعت ۹ صبح به شکل همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در اهواز این آزمون در ۲۳ حوزه شهری برگزار می شود.
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان بیان داشت: فرایند نام نویسی در آزمون کتبی از ۲۲ آذرماه سال جاری آغاز و تا ۲۱ دی ماه ادامه داشت. در ۲ مرحله ثبت نام تمدید شده است.
کاظمی نژاد گفت: ۶۰۴۳ نفر در این آزمون شرکت می کنند که از این تعداد ۴۴۱۵ نفر مرد و ۱۶۲۸ نفر زن هستند. در ۱۷ رشته شغلی این آزمون برگزار می شود. ۳۴۰ نفر در این آزمون پذیرفته خواهند شد. ۹۵ نفر از ۳۴۰ نفر سهمیه فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۲۵ درصد را تشکیل می دهد که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان تعیین می شود. ۲۴۵ نفر نیز از طریق آزمون کتبی و شفاهی استخدام خواهند شد.
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان تصریح کرد: نتایج آزمون استخدامی شهرداری های استان پایان سال جاری از طریق رسانه های گروهی اعلام می شود. آزمون مصاحبه و آزمون عملی برای رشته های عملیاتی نیز از پذیرفته شدگان آزمون کتبی گرفته خواهد شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.