جذب ۱۰۵ نفر در آزمون جدید استخدامی خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون نیروی انسانی استانداری خوزستان گفت: فرآیند آزمون جدید برای استخدام ۱۰۵ نفر در خوزستان آغاز شده و در این زمینه تمهیدات لازم در حال انجام است.

جمال عالمی نیسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدام برای جذب نیروی جدید، نیاز دستگاه‌های اجرایی خوزستان بوده که به سازمان برنامه‌ریزی این استان اعلام شده و در همین راستا آزمون استخدامی قرار است در روز جمعه ۲۱ اسفندماه ۹۴ برگزار شود.

وی افزود: فرآیند جذب نیروی جدید برای دستگاه‌های اجرایی خوزستان، دو تا سه سال طول می‌کشد و در این زمینه پیش‌بینی ظرفیت دستگاه‌ها دیده شده است.

معاون نیروی انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: هنوز ۱۹۲ نفر از مرحله دوم جذب آزمون استخدامی ۹۲ جذب دستگاه‌های اجرایی نشده که فرآیند آزمون جدید برای استخدام ۱۰۵ نفر در خوزستان آغاز شده و در این زمینه تمهیدات لازم در حال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: این آزمون با دستگاه‌های اجرایی در سال‌های آینده انجام می‌شود که تا آن زمان مرحله دوم جذب آزمون ۹۲ هم انجام شده است.

ثبت نام در دومین آزمون استخدامی متمرکز ۱۸ دستگاه اجرایی کشور از ۲۰ دی‌ماه جاری از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و تا ۲۶ دی‌ماه ادامه دارد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.