دیوارهایی که به کلبه تبدیل شدند / راه اندازی سه کلبه مهربانی در اهواز + تصاویر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دیوارهای مهربانی در شهرداری منطقه دو اهواز به سه کلبه مهربانی تبدیل شدند تا مزیت‌های بیشتر مهربانی‌های مردم در فصل زمستان سرد و بارانی بیشتر نمود پیدا کند.

به گزارش مهر، طی ماه‌ها و روزهای اخیر در خیابان‌های مختلف شهر اهواز در این روزهای سرد و بارانی این مهربانی است که اجاق دل‌ها را گرم می‌کند. آری مردم از هرآنچه می‌توانند و در دسترس دارند بر این دیوار‌ها آویزان کرده و نور امیدی را در دل نیازمندان روشن می‌کنند.

مردم با خلاقیت و ابتکار خود دستگیری از نیازمندان را در قالب دیوار مهربانی به نمایش گذاشته و این کار بسیار زیبا را بیشتر برای حفظ عزت نفس افراد با تمکن مالی پایین انجام می‌دهند.

خیلی زیباست که مردم در این سوز زمستان به فکر هم نوعان خود بوده و دغدغه پوشش مناسب آن‌ها را دارند و شاعر چه خوش گفت: «بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند/ چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضو‌ها را نماند قرار».

۱۹۶۶۶۳۷

وقتی سری به دیوارهای مهربانی شهر می‌زنی اولین چیزی که چشم انسان را به خود مشغول می‌کند، جمله «نیاز نداری بذار و نیاز داری بردار» است. بسیاری از مردم با دست‌های پر از لباس، کیف و کفش خود را به این دیوار مهربانی می‌رسانند تا بلکه ذره‌ای از مهر خود را نثار انسان‌های پاک دلی بی‌بضاعت کنند.

شهرداری منطقه دو اهواز این بار در خلاقیتی نوین اقدام به تبدیل دیوار مهربانی به کلبه مهربانی کرده است. در حال حاضر کلبه‌های مهربانی این شهرداری در مناطق کیان آباد، جاده ساحلی و فلکه راه آهن دایر شده است.

۱۹۶۶۶۳۸

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.