بدهی مالی هدف اصلی آدم ربایی در خوزستان/ رئیس پلس آگاهی: نبود احساس امنیت در خوزستان بالا است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: بیشتر آدم ربایی هایی که انجام می شود به دلیل بدهی مالی است.

سرهنگ علی حاتمی شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیشتر آدم ربایی هایی که انجام می شود به دلیل بدهی مالی و گرفتن بدهی است این در صورتی است که اگر این افراد برای دریافت بدهی خود شکایت کنند می توانند از مسیر مناسب به پول خود دست پیدا کنند.
وی افزود:امسال تاکنون در بحث کودک ربایی در خوزستان کشف ۱۰۰ درصدی را داشتیم و هر کودکی که ربوده شده ، باینده یا ربایندگان شناسایی و دستگیر شده اند.
سرهنگ حاتمی در ادامه یکی از جرایم را در خوزستان کلاهبرداری در فروش خانه نام برد و بیان کرد: فروش چندین باره یک خانه یک جرم است که برای جلوگیری از این جرم باید سامانه ای ایجاد شود تا امکان دریافت اطلاعات کامل در مورد یک خانه فراهم باشد و مردم نیز باید برای خرید و فروش خانه به مشاوره های املاک معتبر مراجعه کنند.
رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: باید شرایطی در خوزستان فراهم شود که مردم احساس امنیت داشته باشند، متاسفانه نبود احساس امنیت در خوزستان بالا است.
وی افزود:خوزستان به لحاظ وقوع جرائم رتبه پایینی دارد اما احساس ناامنی در این استان بسیار بالا است.
رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: روسای کلانتری ها در خوزستان موظف شدند برای آگاهی و اطلاع رسانی به مردم با سران طوایف و امام جمعه ها نشست گذاشته و در ارتباط باشند.
وی با بیان اینکه متاسفانه کلاهبرداری ها پنهان است و این مهم یک مشکل در حوزه جرایم است افزود: اگرنظارت همگانی در محلات وجود داشته باشد این حساسیت در مردم ایجاد می شود که نکات امنیتی را برای جلوگیری از وقوع جرم رعایت کنند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.