ابتکار برای ششمین بار به خوزستان می آید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای ششمین بار به خوزستان سفر می‌کند.

احمدرضا لاهیجان زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اعلام این خبر اظهار کرد: خانم ابتکار فردا (۱۴ دی ماه) به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی مقابله با ریزگردها به خوزستان سفر می‌کند.

وی افزود: بازدید از پروژه مقابله با ریزگردها و طرح‌های اجرایی اداره‌کل منابع طبیعی خوزستان از جمله کاشت نهال و مالچ‌پاشی در دو منطقه شرق اهواز و غرب کرخه و بهره‌برداری از دو تصفیه‌خانه در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی و کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی از برنامه‌های این سفر خواهد بود.

لاهیجان‌زاده ادامه داد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین فردا در جلسه شورای اداری خوزستان حضور می‌یابد و نشستی نیز با اصحاب رسانه و فعالان محیط زیست خوزستان خواهد داشت.

وی گفت: معاونان وزرا و مدیران ارشد پنج وزارتخانه از جمله معاون وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران، نماینده سازمان هواشناسی کشور، مدیر ستاد ملی مقابله با ریزگردها و همچنین نمایندگانی از وزارت نیرو و وزارت بهداشت خانم ابتکار را همراهی می‌کنند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.