۲ قاری خوزستانی مفقود شده فاجعه منا شناسایی شدند/ بازگردانی پیکرها در انتظار تصمیم بازماندگان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر حج و زیارت خوزستان از شناسایی پیکر دو قاری کشورمان که در فاجعه منا مفقود شده بودند، خبر داد.

ناصر حویزاوی، مدیر حج وزیارت خوزستان با تایید یافتن نشانی از دو فعال قرآنی خوزستانی جانباخته فاجعه منا گفت: در صحبتهایی که با خانواده‌های این دو جانباخته خوزستانی انجام شده است، اعلام شد که جسد یکی از متوفیان در عربستان بماند ولی جسد دیگر به کشور بازگردد.

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با ایکنا با اعلام اینکه تنها سه مفقود حادثه منا هنوز شناسایی نشده‌اند، گفت: پیکر فواد مشعلی و محمد سعید سعیدی‌زاده، دو نفر از قاریان کشورمان که در فاجعه منا مفقود شده بودند شناسایی شدند.

وی اعلام کرد: این دو قاری کشورمان در مقبره‌الشهدای مکه به خاک سپرده شده‌اند و خانواده‌های آنها اکنون باید تصمیم بگیرند که پیکر مطهر این دو قاری به کشور بازگردانده شود یا در مکه باقی بماند.

در حج تمتع سال جاری ۴۶۱ نفر از حجاج کشورمان به دلیل بی‌تدبیری و سوء مدیریت عربستان در برگزاری مناسک حج کشته شدند که تاکنون پیکرهای ۳۸۲ نفر از حجاج به کشور بازگردانده شده و پیکر سه نفر دیگر هنوز شناسایی نشده است.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.