گام بعدی خرید محصولات داخلی استان متمرکز بر خرید خانوارهاست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت:گام بعدی طرح خرید داخلی در استان تمرکز بر فرهنگ خرید محصولات تولید داخل در بین خانوارهای خوزستانی است.

امید حاجتی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ابتدای اجرای طرح خرید کالای داخلی استان، که بخشنامه آن از یک سال پیش صادر شد، از ادارات و سازمان ها دولتی خواسته شد که کالاهای مورد نیاز خود را از درون استان خریداری کنند.
وی گفت: همکاری دستگاه ها در این بخش تقریبا خوب بود اما می طلبد که دستگاه ها همکاری بیشتری در این بخش برای حمایت از تولید داخل داشته باشند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان افزود: برنامه امسال این طرح، تشویق خانوارها برای خرید تولیدات داخلی استان، و نهادینه کردن این فرهنگ در بین خانوارهای خوزستانی است.
حاجتی گفت: اگر نتوان خرید تولیدات داخلی را درون استان نهادینه کرد در خارج از استان نمی توان برای خرید محصولات تولید استان کاری انجام داد.
وی اظهار کرد: از سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خواسته شده که توانمندی تولید کنندگان خوزستان سنجیده شود و بر اساس نیاز و تقاضای استان کالا تولید شود.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.