تعامل شهرستان‌های شوش، شادگان و هندیجان در زمینه مبادلات “کالاهای مرزی”

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شوش بر توسعه مبادلات تجاری با سایر شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: شهرستان‌های شوش، شادگان و هندیجان در زمینه مبادلات کالاهای مرزی همکاری خواهند داشت.

به گزارش فارس، رضا نجاتی ظهر امروز در نشست کارگروه مبادلات مرزی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه دو شرکت تعاونی مرزنشینان در سطح شهرستان ثبت شده است، بر فعالیت هرچه بیشتر تعاونی‌های مرزنشینان در خرید کالا و خدمات تاکید کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ نفر در تعاونی‌های شهرستان شوش عضو شده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس دستور استاندار خوزستان مبنی بر راه اندازی شرکت‌های تعاونی مرزنشینان و توسعه این شرکت‌ها در سطح استان، تمام شهرهای استان می‌توانند با تشکیل این تعاونی‌ها، نسبت به مبادله تجاری با یکدیگر اقدام کنند.

فرماندار شوش همچنین بر توسعه مبادلات تجاری با سایر شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: شهرستان‌های شوش، شادگان و هندیجان در زمینه مبادلات کالاهای مرزی همکاری خواهند داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی مرزنشینان شوش حدود ۱۵۰ تن کالای اساسی با سایر شهرستان‌های استان خوزستان مبادلات انجام داده است.

این مسئول از آمادگی شرکت‌های تعاونی مرزنشینان جهت ثبت نام از اعضای جدید خبر داد و افزود: شرکت‌های تعاونی مرزنشینان این شهرستان تاکنون بیش از ۱۲۵ تن برنج، ۲۰ تن شکر و بیش از ۳ تن چای با سایر شهرستان‌های استان مبادلات انجام داده است.

شرکت‌های تعاونی مرزنشینان کرخه شوش و اصناف و کشاورزان تنها شرکت‌های تعاونی ثبت شده در سطح شهرستان شوش هستند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.