واکنش استاندار به حادثه بیدبلند بهبهان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: با معترضین متخلف که به بهانه استخدام در پالایشگاه بید بلند ۲ بهبهان حادثه ساز شدند برخورد قانونی خواهد شد.

تعدادی از اهالی روستای شهرویی بهبهان که در کنار پالایشگاه بید بلند ۲ بهبهان واقع شده است عصر سه شنبه ضمن مسدود کردن جاده منتهی به پالایشگاه با ماموران انتظامی حاضر در صحنه درگیر شدند که در این حادثه یک نفر کشته و ۲نفر زخمی شدند.
استاندار خوزستان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد نباید برای رسیدن به منافع غیر قانونی و شخصی خود اقدام به مسدود کردن راه و جاده که متعلق به عموم مردم است نمایند.

مقتدایی با اشاره به اینکه گاز بید بلند ۲ یک پروژه ملی است گفت: بدون شک جذب نیروها باید شامل همه مردم منطقه و شهرستان باشد و همه مسوولان استان و شهرستان در تلاشند تا با اولویت منطقه استخدامهای این پالایشگاه را انجام دهند اما عده ای از روستاییان شهرویی بهبهان روز گذشته در یک اقدام غیر قانونی با ماموران پلیس درگیر شدند.
وی گفت: طبق بررسی های به عمل آمده نسبت جمعیت این روستا با تعداد نیروهایی که جذب طرح ملی گاز بید بلند۲ شده اند بسیار بیشتر از حد نرمال آن است.

وی افزود: در حالی که جمعیت روستای شهرویی بهبهان یک درصد جمعیت کل شهرستان است اما تا کنون ۱۶٫۵ درصد از اشتغال پالایشگاه بید بلند ۲ به اهالی این روستا اختصاص یافته است.
وی گفت : حوالی ساعت ۵ بامداد چهارشنبه درمیان معترضان روستای شهرویی بهبهان حضور یافتم و به صورت میدانی مسئله را بررسی و به اتمام رساندم.

وی اضافه کرد همواره در مسائل بحرانی تلاش می کنم تا شخصا در صحنه حادثه حاضر شوم و خود اقدام به مدیریت حادثه نمایم که چندین حادثه گذشته از جمله باز نشدن چرخ هواپیما، حوادث روز ۱۶ آذر دانشگاه چمران و چندین حادثه دیگر از جمله این حوادث است.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.