ویسی: بازیکنان‌مان فروشی نیستند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پدیده یکی از تیم‌های خوب لیگ است و از بازیکنان باتجربه و شناخته شده‌ای بهره می‌برد که می‌توانند به هر تیمی آسیب برسانند.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده اظهار کرد: پدیده یکی از تیم‌های خوب لیگ است و از بازیکنان باتجربه و شناخته شده‌ای بهره می‌برد که می‌توانند به هر تیمی آسیب برسانند. این تیم از نظر تاکتیکی ناشناخته است و می‌تواند برای ما در شهرمان دردسرساز باشد. در کل بازی سخت و خطرناکی پیش‌رو داریم.

وی افزود: تلاش ما در دیدار فردا این است که با یک بازی خوب و سرسخت، سه امتیاز را ازآن خودمان کنیم و وضعیت‌مان را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا به نتایج دیگر تیم‌ها نیز توجه خواهید داشت؟ گفت: مطمئنا حواس‌مان به سایر بازی‌ها نیز است و بازی‌های امروز می‌تواند در شکل بازی فردای ما تاثیرگذار باشد، هر چند کسب سه امتیاز برای ما مهم است ولی بی‌گدار به آب نمی‌زنیم.

ویسی در خصوص جذب بازیکن در نیم‌فصل گفت: ما هم مانند سایر تیم‌ها در نیم‌فصل نقاط ضعف‌مان را پوشش می‌دهیم و نقاط قوت‌مان را بهبود می‌بخشیم تا در نهایت با یک تیم بهتر نسبت به نیم‌فصل اول به مسابقات وارد شویم. هر چقدر تیم ما قدرتر شود، می‌توانیم به اهداف‌مان نزدیک‌تر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال نیز مانند دو سال گذشته بازیکنانی در نیم‌فصل دوم از تیم جدا خواهند شد؟ گفت: امسال نمی‌گذاریم کسی جدا شود و نه من و نه هیات مدیره و نه مدیرعامل و نه باشگاه چنین چیزی را نمی‌خواهیم. امسال احساس مسوولیت‌ ما با توجه به عدم نتیجه‌گیری تیم‌های فولاد و استقلال اهواز بسیار بالاتر است و اگر دو تیم دیگر استان وضعیت‌شان بهتر بود، شاید این کار را انجام می‌دادیم. دعا می‌کنم که تیم‌های فولاد و استقلال اهواز هم شرایط‌شان خوب شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان درباره غایبان تیمش در دیدار فردا، گفت: رحیم زهیوی سه اخطاره است ضمن اینکه دو سه بازیکن‌مان هم سرما خورده‌اند و نمی‌دانم که به بازی فردا می‌رسند یا خیر.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.