آب شهرهای ماهشهر، بندرامام، رامشیر، امیدیه و هندیجان قطع می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آب شهری، روستایی و صنعتی شهرها و مناطق جنوب شرق خوزستان به دلیل انجام تعمیرات اساسی در تاسیسات آبرسانی به مدت دو روز قطع خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت آب جنوب شرق، از ۱۶ تا ۱۸ آذر ماه، ساکنان شهرستان های بندر امام خمینی (ره)، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، هندیجان و روستاهای تابعه و صنایع پتروشیمی واقع در بندر امام و سایر مشترکان محدوده شهرستان های پیش گفته، به دلیل انجام تعمیرات اساسی در تاسیسات مختلف آبرسانی شرکت آب جنوب شرق، با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.
در این اطلاعیه آمده است: در این مدت به دلیل برخی تعمیرات، میزان تولید و انتقال آب کاهش می یابد، لذا از کلیه مشترکان شهری، روستایی و صنعتی درخواست می شود، ضمن رعایت و کنترل مصرف آب در دوره زمانی ذکر شده، از مصارف غیر ضروری پرهیز نمایند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام چطوراین تعمیرات یه هو برای شهرهای جنوب شرقی خوزستان که سر منشع اب مشترکی هم ندارند در یک تاریخ بدلیل تعمیرات قطع شده است ایا همه این شهرها با هم در دو روز میخواهند تعمیرات کنند ما میدانیم که انشعاب هندیجان ربطی به ماهشهر ندارد و ماهشهر با بندر امام(ده) دو شبکه ابرسانی مجزا دارند امیدیه و رامشیر هم ربطی به هم ندارند