استاندار خوزستان: تغییر و جابجایی فرمانداران در هر مقطعی امکان پذیر است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تغییر و جابجایی فرمانداران در هر مقطعی ممکن می باشد گفت: هر زمانی تشخیص دهیم که فرماندار یا بخشداری می تواند در منطقه دیگری عملکرد بهتری داشته باشد نسبت به جابجایی او اقدام خواهیم کرد.
عبدالحسن مقتدایی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در حاشیه برگزاری جلسه شورای ایمنی راه های استان از تغییر احتمالی برخی فرمانداران و بخشداران تا روز انتخابات خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه با هیچکس تعارفی نداریم و تا روز انتخابات بر اساس صلاحدید امکان تغییر برخی فرمانداران و بخشداران و جابجایی آن ها وجود دارد.

وی عملکرد برخی از فرمانداران را در مناطقی به غیر از حوزه فعالیت کنونی آن ها بهتر دانست و افزود: برخی از فرمانداران در مناطق دیگر استان کارایی بهتری دارند و به همین دلیل در برخی از فرمانداری های استان تغییراتی را اعمال خواهیم کرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر دفاع از حقوق شهروندان و کاندیداهای مجلس دهم در خوزستان گفت: در انتخابات، دفاع از حقوق شهروندان و کاندیداها یکی از وظایف اصلی ما به شمار می رود و هرگاه نتوانیم از حقوق آن ها دفاع کنیم دیگر مجری انتخابات نخواهیم بود.

مقتدایی تاکید کرد:گروههای اصولگرا و اصلاح طلب تا حدود زیادی از لحاظ تشکیلاتی و فکری توسعه یافته هستند و بر همین اساس نباید بر حریم یکدیگر تعرضی داشته باشند و شخصی که مراحل قانونی را طی کرده باشد نیز از او صیانت می کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.