پیش‌بینی خاک و باران برای آخر هفته خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در بارندگی‌های شب گذشته، میزان بارش در مسجدسلیمان ۱۲ میلی‌متر، حسینیه ۱۷ میلی‌متر و لالی ۱۶ میلی‌متر بوده است

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش‌ها در سطح استان تا فردا خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: در بارندگی‌های شب گذشته، میزان بارش در مسجدسلیمان ۱۲ میلی‌متر، حسینیه ۱۷ میلی‌متر و لالی ۱۶ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: وضعیت ناپایداری در استان تا ظهر فردا ادامه دارد و اوج بارش‌ها در شمال شرق استان خواهد بود. در  نواحی جنوبی به دلیل نبود رطوبت کافی، وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که نمونه آن را امروز در اهواز شاهد بودیم که میزان دید افقی به ۸۰۰ متر رساند.

بهادری ادامه داد: اکنون با مساعد شدن وضعیت جوی، میزان دید افقی در اهواز به ۴ کیلومتر افزایش یافته است.

وی گفت: برای امشب نیز وقوع پدیده گرد و خاک دراهواز پیش‌بینی می شود ولی میزان آن در حدی نیست که اثر منفی بر فعالیت‌های اجتماعی و پرواز فرودگاه‌ها داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: این سامانه بارشی فعال، فردا ظهر از خوزستان عبور خواهد کرد و پس از آن جو پایدار را در استان شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته ایذه با ۷ درجه و بهبهان با ۲۷ درجه سانتی گراد، به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط استان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای اهواز نیز در ۲۴ ساعت آینده بین ۲۷ تا ۱۹ درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.