آغاز تربیت مربی سامانه جامع انتخابات در اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تربیت مربی سامانه جامع انتخابات امروز همزمان با سراسر کشور به مدت دو روز در اهواز آغاز شد.

رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: دوره تربیت مربی سامانه جامع انتخابات امروز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس به مدت دو روز در استانداری خوزستان آغاز شد.

فرج‌الله خبیر افزود: کارشناسان شرکت کننده در این دوره به عنوان مربی آموزش‌های مربوط به سامانه جامع انتخابات را به سایر کارشناسان فناوری ستادهای انتخابات در استان به صورت حوزه‌های فرعی ارائه خواهند داد، این دوره آموزشی ?? ساعته بوده که در طول دو روز به صورت ویدئو کنفرانس و هماهنگ با سراسر کشور از طریق وزارت کشور برگزار می‌شود

وی گفت: انتخابات در حوزه‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به‌صورت کاملا الکترونیکی برگزار خواهد شد و از فرمانداران این شهرستان ها خواست تا با بررسی دقیق آنتن‌دهی شعب پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند و نتایج را به ستاد انتخابات استان اعلام کنند.

خبیر با اعلام اینکه فرمانداران هرچه سریعتر نسبت به معرفی نمایندگان خود به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان ها اقدام کنند افزود:بسیاری از مسایل در شعب از طریق نمایندگان فرماندار قابل بررسی و رفع هستند و با توجه به اهمیت و مسولیت آنان دستور کار و وشرح وظایف نمایندگان فرماندار بزودی تهیه و در اختیار فرمانداران قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: فرمانداران با دقت نظر کافی نمایندگان خود را انتخاب کرده و این افراد به طور کامل از فرآیند و جریان برگزاری انتخابات مطلع باشند.

خبیر گفت: فرمانداران باید با حضور کارشناسان مخابرات بررسی دقیق آنتن دهی شعب را انجام دهند و در مواردی هم که لازم است محل شعب را در جایی که آنتن دهی بهتر است تعیین کنند.

گفتنی است جلسه بررسی وضعیت آنتن دهی شعب اخذ رای به صورت منطقه‌ای و با حضور فرمانداران به مدت سه روز در اهواز در حال برگزاری است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.