زائران اربعین برای گرفتن ویزا اقدام کنند/ ۶ ماه حبس برای افرادی که بدون ویزا به عراق می روند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی، زائران عتبات عالیات از هم اکنون برای گرفتن ویزا اقدام کنند.

سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: کسانی که قصد حضور در مراسم اربعین حسینی را دارند از هم اکنون باید به فکر گرفتن ویزا و گذرنامه باشند چون بر اساس قانون کشور عراق، افرادی که بدون گذرنامه و ویزا وارد این کشور شوند به ۶ ماه حبس محکوم می شوند.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت زائران اربعین حسینی یکی از مأموریت های ویژه پلیس در سال جاری است، گفت: اخذ گذرنامه و ویزا برای تردد در ایام اربعین حسینی برای همگان الزامی است و پلیس عراق از ورود زائرانی که بدون روادید وارد این کشور شوند، جلوگیری خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تأکید بر اینکه امسال با آمادگی بیشتر و همچنین آماده کردن زیرساخت های لازم به استقبال از زائران اربعین خواهیم رفت، افزود: همه بخش ها باید آماده ارائه خدمات به زائران باشند.

موسوی با اشاره به آمادگی پلیس در مرز عنوان کرد: با اعتقاد، اخلاص و حداکثر توان خود برای تأمین امنیت زائران امام حسین (ع) تلاش می کنیم و امام حسین (ع) هم یاور ما در برقراری امنیت خواهد بود.

وی بیان کرد: امسال تمهیدات بیشتری برای تسهیل در سفر زائران به عتبات عالیات در مرزهای چذابه و شلمچه صورت گرفته و درصدد هستیم تا خلاء های سال گذشته را برطرف کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان با اشاره به نظارت نیروی انتظامی بر ورود و خروج زائران عتبات عالیات به عموم مردم توصیه کرد ضمن توجه به اطلاعیه های پلیس، هنگام سفر مدارک و اسناد مسافرتی خود را همراه داشته باشند چون تنها سندی که در عراق اعتبار دارد گذرنامه است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.