آئین تجلیل از هیات های ورزشی و ادارات برتر ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد / آبادان شهرستان برتر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آئین تجلیل از هیات های ورزشی،ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و باشگاه های برتر استان خوزستان روز گذشته در تالار همایش اداره کل برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان،روسای هیات های ورزشی،ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و باشگاه های استان برگزار گردید.

در این مراسم معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با عرض خیر مقدم به حاضرین، اظهارکرد: سهم مدیریت در به دست آوردن موفقیت ها بسیار است و اگر این سهم نباشد باید منتظر ناهنجاری ها در جامعه باشیم و با مدیریت است که از ناهنجاری ها کاسته می شود.

مظفر علی شائی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش خطاب به حاضرین، عنوان کرد: امیدوارم دینی که ورزش به گردن ما دارد را به خوبی ادا کرده باشیم. تعیین یک روز به نام تربیت بدنی و ورزش در تقویم نوید بخش پیامی است. ورزش، خوب زیستن، شاد زیستن و دوری از بیماری است و امیدوارم بتوانیم ورزش را به آن افرادی که نسبت به آن آگاهی زیادی ندارند، بشناسانیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۳، رتبه دوم را به دست آورد و این حاصل زحمات همه بوده است، ولی سهم همه در این موفقیت یکسان نبود و شاید اگر عملکردمان طی سال ۹۳ را به خوبی جمع می کردیم، اول می شدیم.

وی افزود: ارزیابی عملکرد شش ماهه وزارت ورزش و جوانان نیز در دست اقدام است و از همه انتظار داریم که امسال با عملکردمان جایگاه مان را افزایش دهیم و از همه هیات ها می خواهیم که در ثبت و ضبط عملکردشان به ما کمک کنند.

در پایان این مراسم در بخش هیات های مدال آور از هیات های کشتی به ریاست مرعشیان، وزنه برداری به ریاست قریشی، ورزش های رزمی به ریاست آغاجری، تکواندو به ریاست پورسلان، ووشو به ریاست هواشمی و تنیس روی میز به ریاست سلیمانی تقدیر شد.

همچنین در بخش هیات های شانس مدال از هیات های فوتبال به ریاست طالقانی، بسکتبال به ریاست پرنیاک، نجات غریق به ریاست حاجیان ، دوچرخه سواری به ریاست آهن جان، شطرنج به ریاست خطیب زاده و موتورسورای و اتومبیلرانی به ریاست جوانمردی تجلیل گردید.

در بخش هیات های خاص نیز از هیات های ورزش های جانبازان و معلولان به ریاست شیروانی، ورزش های نابینایان و کم بینایان به ریاست صفراحمدی، ورزش های ناشنوایان به ریاست صدیق راد، و پزشکی ورزشی به ریاست روزدار تقدیر به عمل آمد.

همچنین از ادارات ورزش و جوانان آبادان، ایذه، ماهشهر، رامهرمز، شوش، و هندیجان نیز تقدیر شد.در این مراسم همچنین از ۷۱ باشگاه دار برتر استان تقدیر به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.