کارگران شرکت همراهان اول مبین گستر در خوزستان به پرداخت نشدن حقوق معوقه خود معترضند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تعدادی از کارگران شرکت همراهان اول مبین گستر در خوزستان که در اداره های مخابرات شهرهای استان مشغول به کار هستند نسبت به پرداخت نشدن حقوق و مزایای معوقه خود اعتراض کردند.

تعدادی از کارگران شرکت همراهان اول مبین گستر که پیمانکار شرکت مخابرات ایران است در گفت و گو با ایرنا گفتند:حقوق و مزایای ماههای خرداد ، تیر و شهریور امسال و حق بیمه اسفند ماه پارسال از سوی شرکت متبوع پرداخت نشده است.

اینان اضافه کردند: تاکنون مراتب درخواست و اعتراض خود را به مسئولان شرکت مخابرات استان خوزستان در خصوص پرداخت نشدن حقوق معوقه شرکت همراهان اول مبین گستر منعکس کرده اند ولی گره گشا نبوده است.

رییس روابط عمومی شرکت مخابرات استان خوزستان اظهار کرد: در حدود ۲۷ نفر از کارگران مرکز ۱۱۷ که کار فنی انجام می دهند و از زیر مجموعه شرکت همراهان اول مبین گستر در اهواز هستند حقوق و مزایای خرداد ، تیر و شهریور امسال خود را دریافت نکرده اند اما بیمه آنها به طور کامل پرداخت شده است.

حمیدرضا جلیلی مدعی شد حقوق و مزایای معوقه این تعداد کارگر به دلیل نقص مدارک پرونده کاری آنها است و با پیگیری هایی که انجام گرفته به زودی مشکل این تعداد کارگر حل شده و حقوق آنها پرداخت می شود.

وی گفت: شرکت همراهان اول مبین گستر با مخابرات استان خوزستان قرارداد دارد و وظیفه این شرکت تامین نیروی انسانی فنی و خدماتی برای شرکت مخابرات استان است و در مجموع یک هزار پرسنل دارد.

در این همین حال کارگران معترض شرکت همراهان اول مبین گستر گفتند تاکنون موضوعی تحت عنوان نقص مدارک کارگران به عنوان علت اصلی پرداخت نشدن حقوق از سوی شرکت متبوع مطرح نبوده است.

خانه کارگر خوزستان نیز اعلام کرد: موضوع پرداخت نشدن حقوق معوقه کارگران شرکت پیمانکاری همراهان اول مبین گستر را پیگیری خواهد کرد.

در سال جاری تعدادی از شرکت های پیمانکاری در بخش های مختلف خدماتی و اداری خوزستان به دلایل مختلف نتوانستند حقوق و مزایای کارگران زیرپوشش خود را به موقع پرداخت کنند که همین امر اعتراض و تجمع کارگران را به دنبال داشته است./ ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.